اخبار فناوری

گوشی تاشو Vivo X Flip در GeekBench مشاهده شد

قبلاً شایعاتی در مورد تلفن تاشو کوچک Vivo شنیده بودیم. این دستگاه احتمالا Vivo X-Flip به تازگی گوشی تاشو Vivo X Flip در بنچمارک GeekBench دیده شده است که تراشه سری اسنپدراگون 8 را نشان می دهد.

گوشی تاشو Vivo X Flip

در حال حاضر هیچ خبر رسمی از سوی ویو در رابطه با عرضه Vivo X Flip وجود ندارد. با این حال، امروز یک دستگاه ناشناخته از این برند با شماره مدل V2256A در بنچمارک GeekBench مشاهده شد. این احتمال وجود دارد که این دستگاه vivo X Flip باشد. با مشاهده این دستگاه در پایگاه بنچمارک Geekbench بخشی از مشخصات آن مشخص شده است.

Vivo X Flip در GeekBench

Vivo X Flip در GeekBench

همانطور که از تصویر بالا می بینید Vivo V2256A با سیستم عامل اندروید 13 عرضه می شود، برای حافظه رم مشاهده می شود که در این بنچمارک دستگاهی مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم تست شده است. بر همین اساس ممکن است مدل های دیگری با رم متفاوت داشته باشد اما مدل 12 گیگابایتی نهایی است.

همچنین این دستگاه تراشه اسنپدراگون 8+ نسل اول فواید. بنابراین، با انتشار این نتیجه بنچمارک، شایعات قبلی در مورد حضور تراشه نسل اول اسنپدراگون 8+ در داخل بدنه X Flip تایید می شود.

راه اندازی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول: بهینه شده و سریعتر

از دیگر مشخصات ویوو ایکس فلیپ می توان به صفحه نمایش تاشو 6.8 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 44 واتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی دوگانه در پشت و یک دوربین ثانویه در بالای صفحه نمایش است. یکی از این دوربین ها که دوربین اصلی به حساب می آید، وضوح 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX866 سونی و دیگری دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور تصویر IMX663 سونی است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی تاشو کوچک Vivo هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا