اخبار فناوری

شیائومی Redmi K60 با مدیاتک Dimensity 8200 عرضه می شود؟

سری Redmi K60 در حال حاضر در مرحله تایید طراحی است و امروز یک افشاگر جزئیات مهمی در مورد مدل پایه خانواده فاش کرد. شایعه شده است که شیائومی Redmi K60 از تراشه مدیاتک Dimensity 8200 استفاده می کند.

شیائومی Redmi K60 با مدیاتک Dimensity 8200

در این گزارش آمده است که Redmi K60 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال یا OIS خواهد بود، اما ما هیچ اطلاعاتی در مورد سنسور آن نداریم. مدل های زیادی از سنسورهای تصویر موبایل 48 مگاپیکسلی در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد که حدس دقیق آنها غیرممکن است.

رشد 33 درصدی در فروش مدیاتک

این دومین بار است که جزئیاتی در مورد چیپست جدید Mediatek می شنویم. محصولی که جایگزین Dimensity 8100 خواهد شد. دیروز همان منبع ادعا کرد که vivo iOQO Neo7 SE با تراشه ای با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و مجهز به هسته Cortex-X2 مانند Dimension 9000 عرضه می شود.

همچنین انتظار می‌رود که Redmi K60 دارای صفحه نمایش QHD+ و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد که از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

رئیس Redmi از فالوورهای خود در Weibo پرسید که آیا آنها ویژگی مانند Dynamic Island را می خواهند یا نه. بدیهی است که چنین سوالی نشان می دهد که زیربرند شیائومی می تواند از رابط کاربری منحصر به فرد اپل الهام بگیرد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما Redmi K60 محصول جذابی خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا