اخبار فناوری

سری گلکسی اس 23 سامسونگ احتمالا در اواسط فوریه معرفی خواهد شد

گفته می شود سامسونگ در حال نمایش گوشی های پرچمدار سال 2023 خود، این سری است گلکسی اس 23 بین یک تا دو هفته زودتر از تاریخ عرضه گلکسی S22 در اوایل سال جاری معرفی خواهد شد. طبق آخرین شایعات، این غول کره ای سری جدید پرچمداران خود را در هفته اول فوریه (اواسط بهمن) معرفی خواهد کرد.

معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ

با تشدید رقابت، سامسونگ به آرامی تاریخ عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار خود را تغییر داده است. شایعه ای که چوسان این نشریه ادعا می کند که اگر سامسونگ گوشی های خود را در اسرع وقت در دسترس عموم قرار دهد، ممکن است عملکرد آنها را در نتایج مالی سه ماهه اول خود منعکس کند.

خانواده گلکسی اس 22 در 9 فوریه معرفی شد و در 25 فوریه به فروش رسید. با فرض صحت این شایعه برای سری گلکسی اس 23، عرضه رسمی این گوشی ها ممکن است در 17 فوریه انجام شود، یعنی بیش از یک هفته زودتر از زمانی که سه گوشی گلکسی اس 22 در دسترس عموم قرار گرفتند. مانند گذشته، سامسونگ احتمالاً به کاربران اولیه در ایالات متحده پاداش‌های پیش‌سفارش مانند گلکسی بادز رایگان، تخفیف عمیق یا حتی اعتبار رایگان برای استفاده در خرید بعدی خود از وب‌سایت این شرکت را پاداش می‌دهد.

معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ

معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ

از نظر طراحی هر کدام سه مدل گلکسی اس 23 آنها با تغییرات جزئی در شاسی و ماژول دوربین تقریباً بدون تغییر نسبت به مدل های قبلی خود خواهند بود. با این حال، بیشتر تغییرات در داخل گوشی ها اتفاق می افتد. برای اولین بار پس از چندین سال، سامسونگ نباید خوشحال شود آخرین قرارداد او با کوالکامهیچ مدلی از گلکسی اس 23 را با تراشه اگزینوس ارائه نخواهد داد که منجر به استفاده انحصاری از تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ یک هفته قبل از رویداد رسمی Galaxy Unpacked خود دعوت‌نامه‌هایی را ارسال کند، بنابراین در صورت اعلام رسمی از سوی شرکت، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در مورد معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا