اخبار فناوری

ویدئو تست مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro را تماشا کنید

حدود ۱ ماه پیش بود که گوشی‌های گیمینگ سری ایسوس ROG Phone 8 رسما معرفی شدند. نسل‌های قبلی این محصولات گیمینگ موبایلی Asus متاسفانه مقاومت خوبی زیر دستان JRE تجربه نکردند. آیا نسل جدید تفاوتی با نسل‌های قبلش دارد؟ برای پاسخ آن بیایید نگاهی به ویدئو تست مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro داشته باشیم.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro

تست خم شدن گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro

تست خم شدن گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro

شاید فکر کنید که مشکل گوشی‌های گیمینگ ایسوس در تست مقاومت JRE مربوط به کیفیت ساخت آن‌ها می‌شود. خب اینطور نیست. فریم فلزی و قاب شیشه‌ای به مانند اکثر محصولات پریمیوم اینجا هم استفاده شده است.

با این حال مشکلاتی که در ساختار کلی بدنه دستگاه وجود دارد، باعث نقاط ضعف و شکنندگی‌هایی می‌شود و در نهایت به شکستن گوشی منجر می‌شود.

آیا امسال هم همانطور خواهد بود؟ بیاید نگاهی به ویدئو تست مقاومت ایسوس ROG Phone 8 Pro داشته باشیم. در این ویدئو همزمان کالبدشکافی محصول هم انجام می‌شود:

 

همانطور که در این ویدئو تست JRE و البته تصاویر موجود در مطلب دیدید، این گوشی گیمینگ ۲۰۲۴ ایسوس نمی‌تواند بدون مشکل از تست بیرون بیاید. با این حال عملکردش از نسل‌های قبلی خود بهتر است. به این معنی که با وجود خم شدن معنی دار فریم دستگاه اما پس از چند بار فشار آوردن به دستگاه، قاب شیشه‌ای پشتی ترک می‌خورد.

دلیل را می‌تواند در طراحی کاملا متفاوت این محصول نسبت به گوشی‌های مرسوم دانست. جایی که مادربرد گوشی دقیقا وسط گوشی قرار گرفته و باتری دوگانه آن را مصحور کرده‌اند. همچنین یک پورت USB C اضافی اینجا روی فریم کناری دستگاه جای خالی بزرگی ایجاد می‌کند.

پس از این مشکل، کالبدشکافی گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 8 Pro هم انجام شد.

خنک‌کننده بزرگ این محصول و دوربین اصلی با لرزشگیر گیم‌بال‌طور آن قابل توجه بودند.

نظر شما درباره مشکل Asus در طراحی ساختار گوشی‌های گیمینگش چیست؟ آیا این تست در خرید شما تاثیری دارد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/16/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-rog-phone-8-pro/

Updated: 2024-02-17 09:18:38

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا