اخبار فناوری

شایعه عرضه گلکسی S23 تنها با تراشه اسنپدراگون در حال افزایش است: خبری از Exynos 2300 سامسونگ نیست

سامسونگ در حال کار روی این سری است گلکسی اس 23 به عنوان پرچمدار بعدی، انتظار می رود این گوشی ها در اوایل سال 2023 عرضه شوند. آخرین گزارش منتشر شده نشان می دهد که این گوشی ها در هفته اول فوریه 2023 معرفی خواهند شد. حال گزارش شایعه دیگری Galaxy S23 تنها با تراشه Qualcomm Snapdragon منتشر شد غیر رسمی در سراسر جهان معتبر است. گزارش دیگری که این شایعه را تقویت می کند این است که تاکنون اثری از شایعات و جزئیات Exynos 2300 وجود ندارد و مشخص نیست که سامسونگ در حال توسعه این تراشه است یا خیر.

گلکسی اس 23 تنها با تراشه اسنپدراگون عرضه شد

طبق عکس منتشر شده توسط افشاگر معروف، جهان یخیسری گلکسی اس 23 به طور کامل با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 معرفی خواهد شد، به این معنی که اگزینوس 2300 حداقل در پرچمداران آینده استفاده نخواهد شد.

این اطلاعات ادعای قبلی Ice Universe را تأیید می کند که در وهله اول هیچ جزئیاتی در مورد Exynos 2300 منتشر نشده است.

گلکسی اس 23 تنها با تراشه اسنپدراگون عرضه شد

گلکسی اس 23 تنها با تراشه اسنپدراگون عرضه شد

اکنون، توییت بالا سندی از مدیر مالی کوالکام به اشتراک می‌گذارد که در بیانیه‌ای رسماً اعلام می‌کند که سهم ۷۵ درصدی استفاده از اسنپدراگون در گلکسی اس ۲۲ به ۱۰۰ درصد در اس ۲۳ افزایش خواهد یافت.

در یک نگاه، این یک جزئیات بسیار نادیده گرفته شده است، اما اگر به ابتدای سال جاری نگاه کنید، اکثر بازارهای جهانی نسخه Snapdragon 8 1G گلکسی S22 را دریافت کردند، در حالی که مدل Exynos باید برای سال آینده به طور کامل در انبار موجود باشد. سبد محصولات سامسونگ.

این مطمئناً خبر خوبی است زیرا اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که نسخه اگزینوس گلکسی اس 22 را تجربه کنید، متوجه خواهید شد که این تراشه حتی در یک گوشی پرچمدار دارای تعدادی مشکلات است و عملکرد قابل قبولی را ارائه نمی دهد.

نظر شما در مورد تقویت شایعه عرضه گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ تنها با تراشه اسنپدراگون کوالکام چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا