اخبار فناوری
موضوعات داغ

رنگ سبز فانتوم گلکسی S21

احتمالاً رنگ انحصاری گلکسی S21 بعدی سبز فانتوم می باشد

 

کمتر از یک هفته از اعلام رسمی سری گلکسی S21 می گذرد، در حالی که دستگاه ها هنوز در سراسر دنیا فقط برای پیش خرید موجود هستند، دانستن این مطلب مهم است که سامسونگ برخی از رنگ ها را به طور اختصاصی به فروشگاه سامسونگ واگذار گرده است. این بدان معناست که فقط می توان از طریق فروشگاه سامسونگ آن دستگاه ها را به طور مستقیم دریافت کرد. البته این موضوع چیزی نیست که تعجب آور باشد.

هم اکنون سامسونگ با رنگ های عرضه شده سری گلکسی S21 اعم از قهوه ای فانتوم، بنفش فانتوم، قرمز فانتوم و صورتی فانتوم به اندازه ی کافی خلاقانه عمل کرده است. با این وجود، طبق آخرین شایعات منتشر شده که حاکی از آن است که سامسونگ همچنین ممکن است نسخه ی رنگ سبز فانتوم را مهیا سازد.

به زودی گلکسی S21 پلاس از یک نوع رنگ سبز فانتوم برخوردار خواهد شد اما خبری در مورد گلکسی S21 و گلکسی S21 الترا وجود ندارد.

گلکسی S21

طبق شایعه ی منتشر شده در وب سایت LetsGoDigital که فهرستی را روی وب سایت استرالیایی سامسونگ قرار داده است که به یک نوع رنگ سبز فانتوم در وب سایت اشاره شده است و درست در کنار آن عنوان ” انحصاری فروشگاه اینترنتی ” ذکر شده است. البته، از لحاظ قیمت، هم قیمت انواع دیگر است، اما آن در هر دو نوع 128 گیگا بایتی و 256 گیگا بایتی موجود می باشد. نوع 128 گیگا بایتی دارای شماره مدل SM-G996BZGAXSA می باشد در حالی که نوع 256 گیگا بایتی دارای شماره مدل SM-G886BZGEXS است.

این اولین باری است که شرکت سامسونگ دستگاه گلکسی سبز رنگی را عرضه می کند. زمانی که سامسونگ سری گلکسی S10 را ارائه کرد، رنگ جذاب Prism Green را نیز معرفی کرد. به هرحال، این بار به نظر می رسد که این رنگ سبز کمی مشابه با رنگ سبزی باشد که در ساعت غواصی رولکس Rolex Submariner (Hulk) شاهد هستیم.

بدیهی است که در زمان نوشتن این مقاله هیچ رندری ارائه نشده است، اما مطمئن هستیم که این دستگاه با پشت مات خود از ظاهر خوبی برخوردار است. به هر حال آنچه را که ما نمی دانیم این است که آیا سامسونگ تصمیم دارد همانند برخی مدل های دیگر از همان طرح دو رنگ استفاده کند یا خیر. همچنین مطمئن نیستیم که آیا این نوع انحصاری فروشگاه اینترنتی برای خرید در فروشگاه موجود می باشد.

آیا شما یکی از گوشی های گلکسی S21 را پیش سفارش داده اید یا منتظر انتخاب رنگ های بیشتری هستید که به بازار عرضه می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا