اخبار فناوری

آخرین رندرهای تبلیغاتی Galaxy A32 حاکی از یک طرح جذاب و ساده و دلپسند است

هر کسی که از خود می پرسد که ایا شرکت سامسونگ تنها مشغول تهیه ی سری گلکسی S21 می باشد یا نه

آخرین رندرهای تبلیغاتی Galaxy A32 حاکی از یک طرح جذاب و ساده و دلپسند است

هر کسی که از خود می پرسد که ایا شرکت سامسونگ تنها مشغول تهیه ی سری گلکسی S21 می باشد یا نه باید اظهار داشت که این طور نیست. یک ماه پیش، در مورد بعضی رندرها گلکسی A32 ارزان ترین تلفن 5G سامسونگ، صحبت کردیم. اما این رندرها دید درستی نسبت به شکل ظاهری دستگاه به ما نمی دهد، اما جدیدترین رندر بیانگر این است که گوشی گلکسی A32 ممکن است هنگام عرضه به بازار به یکی از شکیل ترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت در بازار تبدیل شود.

رندرها مستقیماً در وب سایت WinFuture.de ارائه می شوند، بنابراین ما به درستی آنها اطمینان داریم، آنها نشان می دهند که دستگاه ها در چندین گزینه ی رنگی ارائه می شوند و من واقعاً عاشق این کاری هستم که سامسونگ این بار با طراحی انجام می دهد. این طرح بسیار ساده و دلپسندتر است، و دوربین آن تقریباً هیچ برآمدگی ندارد.

جدیدترین رندرهای گلکسی A32 مسیر طراحی جدید سامسونگ را نشان می دهد

قبل از نشان دادن رندرها، باید دانست که سامسونگ، گلکسی A32، A52 و A72 را با اینترنت 5G منتشر خواهد کرد؛ به هرحال این تلفن های همراه برای در دست گرفتن عمده ی بازار با اینترنت 4G هم ارائه می شوند.

واضح است که سامسونگ دوربین های بزرگ جزایری شکل که به صورت متعدد در پشت گوشی قرار دارد را کنار گذاشته است. این بار، طراحی بسیار ساده تر است. بدون اینکه دوربین ها هیچ برآمدگی داشته باشند.

اگر در مورد این مشخصات کنجکاو هستید، گفته می شود که گلکسی A32 با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی همراه با یک بریدگی قطره ای شکل و یک چانه پهن در سمت پایین جلوی گوشی عرضه می شود. حسگر اثر انگشت روی لبه ی کناری گوشی قرار دارد، به استثنای این موارد اطلاعات دیگری در دست نیست.

فرضیات نشان می دهند که گلکسی A32 همراه با یک تراشه ی مدیا تک دایمنسیتی 720 همراه با یک مودم داخلی 5G با پشتیبانی فناوری sub-6GHz عرضه می شود. احتمالاً سامسونگ با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض و همچنین دو دوربین عمق یا ماکرو همراه می باشد.

گفته می شود که گلکسی A32 دارای 4 گیگ رم با یک حافظه ی داخلی 64 یا 128 گیگی می باشد. درحال حاضر نه از قیمت این گوشی و نه از زمان رسمی عرضه ی آن در بازار اطلاع داریم، اما گمان می رود سامسونگ به زودی آن را روانه ی بازار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا