اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 21 FE رسما منتشر شد: حضور One UI 5.0

دیروز بود که در مایفون مگ براتون نوشتیم آپدیت اندروید 13 Galaxy S20 FE (مدل اگزینوس 990) سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه زودتر از مدل جدیدتر خود به روز رسانی را دریافت کرده است که عجیب است. با این حال، اگر از کاربران گلکسی اس 21 FE هستید، خیلی ناراحت نباشید زیرا امروز به‌روزرسانی اندروید 13 برای گلکسی اس 21 FE سامسونگ به‌طور رسمی منتشر شد و حضور One UI 5.0 در این دستگاه محقق خواهد شد.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 21 FE

فرم آپدیت اندروید 13 سامسونگ الان تو ایستگاه Galaxy S21 FE رسید. کاربران SM-G990B (Snapdragon مدل 888) در حال حاضر به‌روزرسانی One UI 5.0 را با بیلد G990BXXU2DVK3 دریافت می‌کنند. اگرچه ما به تغییرات این به‌روزرسانی دسترسی نداریم، اما انتظار می‌رود که به‌روزرسانی Galaxy S21 FE شامل تمام ویژگی‌های جدید معرفی‌شده توسط گوگل در اندروید 13، چند مورد اضافه شده انحصاری سامسونگ و وصله امنیتی اکتبر اندروید یا نوامبر باشد. 2022.

Galaxy S21 FE

Galaxy S21 FE

ژست‌های چندوظیفه‌ای، روشی جدید برای بررسی فعالیت برنامه‌های پس‌زمینه از صفحه برنامه‌های اخیر، صفحه قفل قابل تنظیم مجدد طراحی‌شده، بهینه‌سازی‌های دیگر و موارد دیگر. برخی از ویژگی های مهمی است که در One UI 5.0 انتظار می رود.

اگر Galaxy S21 FE شما دارای شماره مدل SM-G990B است و هنوز اعلان به‌روزرسانی OTA را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید. سامسونگ احتمالاً این به‌روزرسانی را در مناطق و دستگاه‌های بیشتری عرضه خواهد کرد.

گلکسی S21 FE دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را با One UI 5.0 دریافت کردید؟ Samsung Galaxy S21 FE به طور پیش فرض با اندروید 12 عرضه می شود سامسونگ وعده 4 سال به روز رسانی اولیه اندروید را داده است برای آن داد. این بدان معناست که اندروید 13 باید به اندروید 16 به روز شود.

سامسونگ اکنون چهار سال به روز رسانی اصلی و پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای پرچمداران خود ارائه می دهد

سامسونگ گلکسی اس 21 FE رسما معرفی شد: اسنپدراگون 888 با اندروید 12

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا