اخبار فناوری

تغییر طراحی قابل توجهی در Sony Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 احتمالاً به دلیل ارتقاء دوربین و سیستم صوتی است.

سنسورهای دوربین موبایل بزرگتر و بزرگتر می شوند. در هر صورت یکی از ویژگی های اصلی تلفن های همراه به دوربین مربوط می شود و دوربین بهتر مساوی با فروش بهتر به خصوص در رده پرچمداران است. آخرین شایعات در مورد پرچمداران 2023 سونی بینش جالبی را به ما می دهد. اخیراً شنیدیم که یک تغییر قابل توجه در طراحی Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 این احتمالاً به دلیل ارتقاء دوربین و سیستم صوتی است.

تغییر طراحی Xperia 1 Mark 5 و Sony Xperia 5 Mark 5

شایعات دیگری در مورد نسل بعدی گوشی های هوشمند سونی اکسپریا با ادعاهایی در مورد تجهیزات دوربین و سیستم صوتی منتشر شده است. Xperia 1 V و Xperia 5 V ظاهراً برای مطابقت با سنسورهای تصویر بزرگتر خود، دوباره طراحی خواهند شد. درباره سیستم صوتی گفته می شود که پرچمداران 2023 سونی می توانند رکوردی را برای دنیای موبایل ثبت کنند.

سونی اکسپریا 1 مدل 2023 در حال حاضر این دستگاه در حال تبدیل شدن به یک غول منحصر به فرد در بازار گوشی های هوشمند اندرویدی است و شایعات جدید در مورد این دستگاه نیز بر این تصور کلی افزوده است.

شایعات جالبی در مورد تجهیزات دوربین گوشی های سونی اکسپریا 1 وی و اکسپریا 5 وی به گوش می رسد که به نظر می رسد این گوشی ها برای سازگاری با تجهیزات دوربین پیشرفته سونی باید تحت “تعمیرات اساسی” قرار می گرفتند.

شایعه شده است که Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 طراحی مجدد به دلیل استفاده از سنسور تصویر تقریباً 1 اینچی

شایعه شده است که Xperia 1 Mark 5 و Xperia 5 Mark 5 طراحی مجدد به دلیل استفاده از سنسور تصویر تقریباً 1 اینچی

سنسور تقریباً 1 اینچی در Sony Xperia 2023

همان گزارش می گوید که Xperia 1V و Xperia 5V دارای سنسوری در حدود 1 اینچ خواهند بود که احتمالاً مشابه آنچه در Xperia PRO-I دیده ایم. اگر این گزارش درست باشد، پیشرفت قابل توجهی برای هر دو دستگاه نسبت به نسخه های قبلی خود خواهد بود.

به همین دلیل گفته می شود که می توان تغییر طراحی کاملی را برای اکسپریا 1 مارک 5 و اکسپریا 5 مارک 5 ایجاد کرد تا دوربین اصلی در عین بزرگ بودن، جذاب باشد.

شایعه شده است که Sony Xperia 5 Mark 5 عملکرد صوتی قابل توجهی دارد

شایعه شده است که Sony Xperia 5 Mark 5 عملکرد صوتی قابل توجهی دارد

هر چقدر برندهای مختلف روی دوربین تمرکز می کنند، متاسفانه به قسمت صوتی گوشی خود توجهی ندارند. تحقق ادعای بهترین عملکرد صوتی در پرچمداران 2023 سونی کاملاً یک چالش است، زیرا بلندگوهای آنها باید دستگاه های بازی با خروجی بالا مانند ZTE Nubia Red Magic 6 و Asus ROG Phone 5 را شکست دهند تا این گزارش به واقعیت تبدیل شود.

اگر بخواهیم کمی واقع بینانه به سوال نگاه کنیم، این گزارش حداقل به ما می گوید که باید منتظر یک سیستم صوتی بهبودیافته باشیم.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این ارتقاء در Sony Xperia 2023 انجام شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا