اخبار فناوری

قیمت هدست سونی پلی استیشن VR2 تعیین شد: گرانتر از پلی استیشن 5 – عرضه شده در 3 مارس 1401

انتظار تقریباً به پایان رسیده و سونی بالاخره قیمت و تاریخ عرضه هدست پلی استیشن وی آر 2 را اعلام کرد. پیش فروش در هفته های آینده آغاز می شود و از 12 اسفند 1401 به دست کاربران می رسد.همچنین قیمت هدست سونی پلی استیشن وی آر 2 مشخص شده و قیمت آن نسبت به پلی استیشن 5 بیشتر است.

قیمت هدست سونی پلی استیشن وی آر 2

قیمت هدست سونی پلی استیشن وی آر 2 در بازار متفاوت است اما قیمت را در بازارهای مربوطه 550 دلار و در اروپا 600 یورو اعلام می کنیم. این قیمت آن را گرانتر از نسخه اصلی با قیمت 400 دلار می کند. برای مقایسه، قیمت این هدست بیشتر از Meta Quest 2 خواهد بود.

سونی PSVR2 جعبه شامل یک هدست واقعیت مجازی، دو کنترلر VR2 Sense و یک جفت هدفون استریو است.

سونی PSVR 2

محتویات جعبه سونی PSVR2

همچنین می توانید یک پایه شارژ برای دستگیره ها با قیمت 50 دلار / یورو تهیه کنید. یک بسته Horizon Call of the Mountain نیز وجود دارد که شامل یک کوپن برای بازی است.

پیش فروش در بازارهای منتخب از 24 نوامبر 1401 آغاز می شود و همانطور که گفتیم سفارشات از 3 مارس 1401 به دست کاربران می رسد.

سونی PSVR 2

سونی PSVR 2

مشخصات PlayStation VR 2 شامل صفحه نمایش OLED با وضوح 2000 x 2040 پیکسل (در هر چشم)، نرخ تازه سازی 90 یا 120 هرتز، قابلیت تنظیم تفکیک لنز و زاویه دید در حدود 110 درجه است. 4 دوربین برای مانیتورینگ گریپ ها و کلاه ایمنی و یک دوربین مادون قرمز برای مانیتورینگ چشم (برای هر چشم) نیز تعبیه شده است.

سنسورهای مختلف حرکت، تشخیص حرکت با 3 ژیروسکوپ و 3 شتاب سنج، سنسور مادون قرمز و قابلیت اتصال نیز در آن وجود دارد. با درگاه USB C به پلی استیشن 5 متصل می شود و دارای میکروفون داخلی و خروجی جک 3.5 میلی متری است.

دستگیره ها ارتباط لازم را با پورت USB C و بلوتوث 5.1 برقرار می کنند و دارای باتری قابل شارژ داخلی هستند. مشخصات فنی کامل کلاه ایمنی و دستگیره ها را می توانید از اینجا دریافت کنید وب سایت پلی استیشن زنبق.

نظر شما در مورد هدست VR جدید سونی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا