اخبار فناوری

تصاویر جدیدی از Moto G Pure و Moto E40 پیش از معرفی منتشر شده است

گفته می شود موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه دو گوشی جدید به نام Moto E40 و Moto G Pure شرقی در اوایل این هفته ، استیو همستر و فر فیلم هایی از Moto G Pure را به اشتراک گذاشت. اکنون ایوان بلس ، توسعه دهنده معروف دنیای تلفن های هوشمند ، رندر جدیدی از این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است. در همین حال ، سودانشو آمبور رندرهای جدیدی از گوشی دیگر موتورولا ، Moto E40 را منتشر کرد.

عکس های Moto G Pure و Moto E40 به عنوان جدیدترین محصولات ارزان قیمت موتورولا منتشر شده است

رندر جدید Moto G Pure به ما نشان می دهد که این گوشی مجهز به صفحه نمایش با افت و حاشیه های زیاد است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین دوگانه با طرح عمودی است که ما را به یاد می آورد ردمی 9t شیائومی پرتاب می کند. لوگوی موتورولا در پشت گوشی نیز می تواند در حسگر اثر انگشت ادغام شود. کلیدهای افزایش صدا و پاور نیز در لبه سمت راست قرار دارند.

تصاویر قبلی از Moto G Pure نشان می دهد که این گوشی دارای درگاه USB C و جک 3.5 میلیمتری صدا است. این گوشی جدید موتورولا به احتمال زیاد در دو رنگ خاکستری (در عکس دیده می شود) و سبز در دسترس خواهد بود. صفحه نمایش Motorola Moto G Pure از نوع AMOLED بوده و اندازه آن 6.5 اینچ است. همانطور که انتظار می رفت ، موتورولا از تراشه های ارزان قیمت MediaTek استفاده می کند و این گوشی از تراشه های MediaTek استفاده می کند. G35 یا G25 مجهز خواهد شد. تراشه تایوانی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

Moto G Pure Pictures

Moto G Pure

Motorola Moto G Pure از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و همچنین یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل باشد. منبع تغذیه پایین رده پایین موتورولا نیز از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که تنها از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند.

در مورد Moto E40 چه می دانیم؟

طبق رندرهای اخیر Moto E40 ، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD + و نرخ تازه سازی 90 هرتز باشد. تراشه این دستگاه Unisoc T700 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. باتری Moto E40 مانند Moto G Pure تنها 4000 میلی آمپر ساعت است و دارای پایه شارژ 10 واتی است.

موتورسیکلت E40

بر اساس گزارش GizmoChinaMotorola Moto E40 دارای یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و سه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، عمق 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی است. این تلفن دارای ویژگی های دیگری مانند خواننده اثر انگشت ، جک 3.5 میلی متری صدا ، درگاه USB C ، دکمه دستیار Google ، گواهی IP52 ، بلوتوث 5 و GPS است. Moto E40 حدود 198 گرم وزن دارد و احتمالاً کمتر از 200 دلار قیمت خواهد داشت.

Motorola Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

بر اساس تصاویر منتشر شده از Moto G Pure و Moto E40 ، نظر شما در مورد این دو گوشی جدید موتورولا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا