اخبار فناوری

اپل تا زمان نهایی شدن حکم نهایی علیه Epic به Fortnite اجازه بازگشت به App Store را نخواهد داد

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط Epic court v. وکلای اپل این هفته به اپل گفتند که این شرکت برنامه ای برای بازگشت Fortnite به App Store در آینده نزدیک ندارد. علاوه بر این ، اپل قصد ندارد درخواست های بازگردانی توسعه دهندگان Epic Games را تا زمانی که تصمیم دادگاه “نهایی و قابل تجدید نظر” است ، در نظر بگیرد ، فرآیندی که ممکن است سالها طول بکشد.

اپل تا زمان صدور حکم نهایی علیه Epic از بازگشت Fortnite به App Store جلوگیری می کند

این اطلاعات اخیراً توسط اپیک گیمز به اپل ارائه شده است. درست پس از اینکه تیم سوینی ، مدیرعامل Epic به فیل شیلر ایمیل فرستاد و درخواست بازپرداخت حساب توسعه دهندگان Epic Games کرد. سوینی می گوید Epic دستورالعمل های اپل را “در هر زمان و هر مکان” دنبال خواهد کرد ، اما در ادامه توضیح می دهد که Epic تنها در صورتی Fortnite را احیا می کند که اپل به “حکم دادگاه” پایبند باشد و اجازه دهد برنامه ها منتشر شوند. شامل “پیوندهای خارجی”.

همانطور که در اوایل ماه جاری گزارش شد ، قاضی پرونده تصمیم گرفت که اگر توسعه دهندگان بخواهند ، اپل علاوه بر خریدهای درون برنامه ای ، به آنها اجازه دهد. پیوند به روشهای پرداخت خارجی همچنین ارائه دهید. اپل تا دسامبر فرصت دارد تا شرایط دادخواست را اعمال کند. با این حال ، این شرکت هنوز تصمیم نگرفته است که در تصمیم خود تجدید نظر کند یا توضیحاتی در مورد نحوه استفاده دادگاه از “فراداده های کلیدی ، پیوندهای خارجی یا سایر استنادات به عمل” برای هدایت مکانیسم های خرید ارائه دهد.

اگرچه اپل موظف بود قوانین “ضد انحصار” خود را تغییر دهد تا توسعه دهندگان بتوانند مشتریان خود را به روش های دیگر پرداخت هدایت کنند ، اما این حرکت تا حد زیادی به نفع اپل بود و این شرکت تحت قوانین انحصاری فدرال یا ایالتی قرار گرفت. به اما حماسه از این تصمیم راضی نبود و به این حکم اعتراض کنید، اختلاف حقوقی بین دو شرکت طولانی شد. اپل همچنین می تواند از تصمیم قاضی تجدید نظر کند ، اما هنوز این تصمیم را نگرفته است.

از بازگرداندن Fortnite به اپل توسط اپل جلوگیری کنید

از بازگرداندن Fortnite به اپل توسط اپل جلوگیری کنید

اپل گفت که “تصمیم گرفت که حساب توسعه دهنده Epic را در این زمان بازیابی نکند” به دلیل اظهارات عمومی سوینی در مورد نتیجه دعوی و “استانداردهای دوگانه” Epic در گذشته. اپل این حق را دارد که حساب توسعه دهندگان Epic Games را بازیابی کند زیرا دادگاه حکم کرد که Epic قرارداد خود را با اپل نقض کرده است و خاتمه حساب توسعه دهنده توسط اپل “معتبر ، قانونی و قابل اجرا” است. اپل هیچگونه تعهد قانونی برای بازیابی حساب توسعه دهنده از Epic Games ندارد.

سوینی به دو شرکت در نامه می نویسد توییتر او گفت: “اپل دروغ گفت.” زمانی که این شرکت قبلاً اعلام کرده بود در صورت پیروی از قوانین App Store ، از بازگشت Epic به فروشگاه استقبال می کند. اگرچه Epic در گذشته تمایلی به رعایت App Store نشان نداده است ، اما اپل می ترسد که اگر حساب آن بازیابی شود ، Epic راهی دیگر برای رد دستورالعمل ها پیدا کند. اپل می خواهد صبر کند تا دادگاه برای تجدید نظر پیش از تصمیم جدید تصمیم گیری کند.

Epic Games همچنین باید 6 میلیون دلار به اپل یا 30 درصد از درآمدی که به طور غیرقانونی از برنامه Fortnite با استفاده از گزینه پرداخت مستقیم دریافت می کرد ، پرداخت کند. سرانجام این شرکت در ماه جاری مبلغ فوق را به اپل پرداخت کرد.

ایلان ماسک 30 درصد از سهام اپل در App Store را “مالیات جهانی” در اینترنت می نامد

نظر شما در مورد تصمیم اپل مبنی بر عدم صدور مجوز بازگشت Fortnite Epic Games به App Store تا مشخص شدن نتیجه نهایی پرونده بین دو شرکت چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا