اخبار فناوری

مقایسه ابعاد احتمالی سری Galaxy S22 سامسونگ با Apple iPhone 13

Ice Universe به تازگی دو تصویر به حساب اضافه کرده است توییتر وی اعلام کرد که خانواده سامسونگ گلکسی S22 را با نسل قبلی آن و همچنین سری جدید Apple iPhone 13 از نظر ابعاد احتمالی صفحه نمایش و قاب کلی گوشی مقایسه می کند. در این عکس ها مشخص است که ابعاد نسخه معمولی است Galaxy S22 حتی در مقایسه با Apple iPhone 13 فشرده تر است و نسبت صفحه نمایش از 20: 9 در سری Galaxy S21 به 19.3: 9 در نسخه جدید کاهش یافته است.

مقایسه ابعاد سری Galaxy S22 سامسونگ با iPhone 13 Apple

شایعات در مورد پرچمداران آینده سامسونگ نشان می دهد که Galaxy S22 فشرده ترین پرچمدار سامسونگ از زمان Galaxy S10e با صفحه نمایش 6.06 اینچی و حداقل یک حاشیه در اطراف صفحه خواهد بود. افشاگر معروف سامسونگ در یک ویدئو نسخه استاندارد S22 را با S21 و iPhone 13 مقایسه می کند و نشان می دهد که پرچمدار اعلام نشده به طور قابل توجهی کوتاه تر از S21 و کمی نازک تر از هر دو گوشی است.

در این تصاویر و اطلاعات فاش شده ، ابعاد دقیق دستگاه های جدید ذکر نشده است. با این حال ، مشکل آشکار این است که S22 باریک تر و کوتاهتر از آیفون 13 است که اپل به تازگی معرفی کرده است و ابعاد آن 146.7 در 71.5 میلی متر است. بنابراین در نهایت ما احتمالاً اندازه مشابه Galaxy S10e را خواهیم دید.

مقایسه ابعاد سری Galaxy S22 سامسونگ با iPhone 13 Apple

مقایسه ابعاد سری Galaxy S22 سامسونگ با iPhone 13 Apple

همچنین در تصویر دیگری ، ابعاد احتمالی Galaxy S22 + و S22 Ultra نشان داده شده است که در اینجا نیز تفاوت بزرگی بین این سه نشان می دهد و نشان می دهد که سامسونگ طیف وسیعی از ابعاد مختلف گوشی های پرچمدار آینده خود را در نظر دارد. برای کاربران با سلیقه های مختلف

ابعاد سری Galaxy S22 سامسونگ را مقایسه کنید

ابعاد سری Galaxy S22 سامسونگ را مقایسه کنید

نظر شما چیه؟ به نظر شما آیا سامسونگ منطقی است که به جای کاهش ارتفاع و ابعاد کلی سری جدید ، حجم باتری را کاهش داده و نسبت ابعاد دستگاه های خود را تغییر داده و بزرگتر شود؟ Ice Universe همچنین در جاهای دیگر اشاره می کند که قاب Galaxy S22 ، مانند آیفون های اپل ، از هر نظر دقیقاً یکسان است و به طور کلی بسیار کوچکتر از نسل قبلی است.



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا