اخبار فناوری

نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته ساعت پیکسل و توضیح گوگل برای آن

گوگل پیکسل واچ به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت، بدون شک توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند نه تنها مجهز به بهترین ویژگی های گوگل است، بلکه طراحی زیبا و جذابی نیز دارد. اکنون نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته پیکسل واچ و توضیحات گوگل در مورد آن منتشر شده است. با مایفون مگ بیا

نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته ساعت پیکسل و توضیح گوگل برای آن

به گفته 9to5Google، گوگل مقاله پشتیبانی خود را با تمرکز بر باتری پیکسل واچ به روز کرده است. گوگل قبلاً گفته بود که هنگام راه اندازی دستگاه، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که باتری 294 میلی آمپر ساعتی که ساعت را تا 24 ساعت انرژی می دهد، دوام بیاورد.

در عین حال این شرکت به تقریبی بودن زمان شارژ و استفاده از امکانات ویژه دستگاه، مصرف باتری را افزایش می دهد. عمر باتری به ویژگی های فعال، استفاده، محیط و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. بنابراین عمر باتری واقعی Google Pixel Watch ممکن است کمتر از ارقام رسمی گوگل باشد.

نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته Pixel Watch

مطمئناً این منطقی است، و به همین دلیل، کسانی که کمتر از 24 ساعت عمر باتری در ساعت پیکسل خود دارند می توانند نحوه استفاده از دستگاه را توضیح دهند. به طور کلی، بیشتر دستگاه های تلفن همراه اینگونه کار می کنند. اما آیا دانستن اینکه گوگل از چه ویژگی هایی برای ارائه عمر باتری 24 ساعته در ساعت پیکسل استفاده کرده است عالی نیست؟ خوب، این دقیقاً همان کاری است که گوگل با به روز رسانی صفحه پشتیبانی خود انجام داد. گوگل اکنون می نویسد که عمر باتری 24 ساعته Pixel Watch بر اساس موارد زیر است:

  • 240 اعلان دریافت کنید
  • زمان را 280 بار بررسی کنید
  • یک تماس تلفنی 5 دقیقه ای LTE
  • 45 دقیقه آموزش در حالت LTE و GPS و پخش موسیقی دانلود شده از یوتیوب
  • 50 دقیقه ناوبری (در Google Maps) در حالی که از طریق بلوتوث به تلفن متصل هستید.

گفته می شود، ساعت هوشمند با تنظیمات پیش فرض از جمله نمایشگر همیشه روشن (AOD) غیرفعال ارائه می شود. ببینید، طبق گفته گوگل، ممکن است لازم باشد صفحه نمایش همیشه روشن (که به طور پیش فرض خاموش است) را خاموش کنید تا حداکثر استفاده را از باتری دستگاه خود در طول روز ببرید. البته این هنوز به این معنی نیست که با فعال بودن AOD تا 24 ساعت نمی توانید از ساعت خود به طور خودکار استفاده کنید، اما با فعال بودن این ویژگی، مطمئناً رسیدن به چنین رکوردی دشوارتر خواهد بود.

نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته Pixel Watch

اپل همچنین وب سایتی دارد که توضیح می دهد که چگونه عمر باتری تمام روز (حدود 18 ساعت) را برای اپل واچ پیدا کرده است. طبق گفته اپل، عمر باتری اپل واچ بر اساس موارد زیر است:

90 بار بررسی زمان، دریافت 90 نوتیفیکیشن، 45 دقیقه استفاده از برنامه ها و 60 دقیقه ورزش با پخش موسیقی اپل واچ (از طریق بلوتوث)، به مدت 18 ساعت. استفاده از اپل واچ سری 8 (GPS) شامل اتصال به آیفون از طریق بلوتوث برای مدت زمان تست 18 ساعته است. استفاده از Apple Watch Series 8 (GPS + Cellular) شامل 4 ساعت اتصال LTE و 14 ساعت اتصال به آیفون از طریق بلوتوث به مدت 18 ساعت از روز است.

با توجه PhoneArenaاپل همچنین اضافه می کند که عمر باتری اپل واچ سری 8 در حالت کم مصرف بر اساس موارد زیر است: 180 بررسی زمان، 180 اعلان، 90 دقیقه استفاده از برنامه و 60 دقیقه ورزش با پخش موسیقی اپل واچ (از طریق بلوتوث). ساعت ها. همچنین لازم به ذکر است که اپل واچ سری 8 دارای باتری 308 میلی آمپر ساعتی است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد نحوه محاسبه عمر باتری 24 ساعته پیکسل واچ و توضیح گوگل در مورد آن چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا