اخبار فناوری

بند ایسوس VivoWatch 5 Aero با طراحی متفاوت و قیمت ۱۲۰ دلاری عرضه شد

ایسوس به تازگی دستبند هوشمند VivoWatch 5 Aero را عرضه کرده است. یک ردیاب تناسب اندام که در ماه سپتامبر در IFA 2022 معرفی شد. در حالی که مجموعه ویژگی های اصلی دستگاه ثابت باقی می ماند، به نظر می رسد ایسوس طراحی آن را بهینه کرده و از ظاهر باریک VivoWatch 5 Aero اصلی خودداری کرده است.

بند ایسوس VivoWatch 5 Aero

ایسوس اولین گام خود را برای عرضه جهانی VivoWatch 5 Aero برداشته است. این ساعت هوشمند که در IFA 2022 در ماه سپتامبر رونمایی شد، یک صفحه نمایش کوچک را با مجموعه ای از سنسورهای زیر ترکیب می کند. علاوه بر این VivoWatch 5 Aero ایسوس اولین ردیاب تناسب اندام در جهان است که این قابلیت را ارائه می دهد، با سنسورهای ECG و PPG که در یک حلقه کوچک برای اندازه گیری نوک انگشت در زیر صفحه نمایش دستگاه قرار گرفته اند.

ظاهرا خوانش دقیق تری از نوک انگشتان کاربران نسبت به مچ دست بدست می آید. ایسوس همان سنسورها را در پشت ردیاب تناسب اندام قرار داده است، احتمالاً برای اندازه گیری های 24 ساعته. علاوه بر این، VivoWatch 5 Aero دارای GPS، گواهی ضدآب 5ATM و عمر باتری 3 روزه با باتری 140 میلی آمپر ساعتی خود در استفاده منظم است. VivoWatch 5 Aero همچنین دارای صفحه نمایش 0.96 اینچی OLED است و از نوارهای سیلیکونی 15 میلی متری پشتیبانی می کند.

بند ایسوس VivoWatch 5 Aero

Asus VivoWatch 5 Aero Strap

لازم به ذکر است که نسخه های جدید VivoWatch 5 Aero هیچ شباهتی به مدل ارائه شده در IFA 2022 ندارند. ایسوس در مورد این تغییر طراحی اظهار نظری نکرده است. VivoWatch 5 Aero ابتدا در تایوان عرضه خواهد شد، جایی که قیمت آن 3690 TWD (120 دلار) خواهد بود. باید دید که ایسوس چه زمانی VivoWatch 5 Aero را در سطح جهانی عرضه می کند، اما امیدواریم تا قبل از پایان سال. ایسوس باید تا CES 2023 صبر کند تا دوباره VivoWatch 5 Aero را معرفی کند.

نظر شما در مورد گجت هوشمند Asus VivoWatch 5 Aero چیست؟ آیا از طراحی عجیب و غریب جلو با سنسورهای سلامت راضی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا