اخبار فناوری

تاریخ معرفی Asus ROG Phone 7 مشخص شده است: ۲۴ آوریل ۱۴۰۲

پیش از این گزارش شده بود که ایسوس در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری جدید ROG Phone 7 خود است. تاکنون این گوشی‌ها در بسیاری از سایت‌های صدور گواهینامه از جمله گواهی 3C و Geekbench فهرست شده‌اند. با این حال تا این لحظه خبری از زمان رونمایی رسمی سری بعدی بازی های موبایل ایسوس نبود. به تازگی ایسوس تایید کرده است که سری ROG Phone 7 این شرکت در تاریخ 24 آوریل 1402 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7

امروز بعد از ظهر، ایسوس در اکانت رسمی Weibo او اعلام کرد که سری جدید ROG Phone 7 در تاریخ 13 آوریل ساعت 20:00 به وقت محلی رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که این رویداد تنها محدود به چین نیست، بلکه در سراسر جهان برگزار می شود.

در اطلاعیه رسمی چیزی جز زمان معرفی رسمی وجود ندارد. با این حال، منابع گزارش دادند که سری جدید ROG Phone 7 از سه مدل تشکیل شده است: ROG Phone 7 Standard، ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7D (Dimensity Edition). شاید ROG Phone 7D همانند مدل سال گذشته به صورت جداگانه معرفی و عرضه شود.

علاوه بر ROG Phone 7D، دو مدل دیگر نیز از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کنند که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است.

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7

پیش از این، استاندارد ROG Phone 7 برای گواهی 3C نیز ثبت شده بود که نشان می‌دهد به شارژر 65 واتی مجهز می‌شود که ایسوس قبلاً با مدل قبلی خود (ROG Phone 6) عرضه کرده بود.

منابع همچنین ادعا می‌کنند که تمامی این مدل‌ها دارای نمایشگر AMOLED با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز خواهند بود، مدل‌های استاندارد و Dimensity در نسخه‌های 256+16 گیگابایتی و نسخه Ultimate با ظرفیت 512+16 گیگابایت عرضه خواهند شد.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار از این سری می توان به استفاده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما در مورد معرفی ایسوس ROG Phone 7 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا