اخبار فناوری

گوشی iQOO Z7 Pro با نمایشگر خمیده و تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ معرفی شد

سرانجام، طبق برنامه ریزی صورت گرفته، گوشی هوشمند iQOO Z7 Pro در هند معرفی شد. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، یک نسخه بهتر از iQOO Z7 خواهد بود. این تلفن هوشمند جدید، شبیه هیچ کدام از گوشی های دیگر برند آیکو نیست. زیرا که در حقیقت آیکو زد ۷ پرو یک نسخه ری‌برند شده از Vivo S17e است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

طراحی Z7 Pro متفاوت از تمام گوشی های iQOO است

گوشی iQOO Z7 Pro شبیه سری Vivo S17 است. زیرا که در قاب پشتی این دستگاه، یک فلاش LED دایره ای شکل قرار گرفته و طراحی نازک و سبکی دارد. ضخامت این گوشی ۷.۳۶ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش AMOLED خمیده ۶.۷۸ اینچی مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه، درون پانچ هول قرار گرفته و نمایشگر آن دارای رزولوشن FullHD+ (328ppi) است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای iQOO Z7 Pro، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران قرار داده و توسط شیشه Schott Xensation محافظت می‌شود.

iQOO Z7 Pro

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ به همراه رم های LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 برای این گوشی هوشمند جدید آیکو در نظر گرفته شده است. این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع VC برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Funtouch OS 13 بهره می‌برد. دو لنز دوربین در قاب پشتی آیکو زد ۷ پرو دیده می‌شود. دوربین اصلی این محصول وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین دوم این دستگاه وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و از نوع تشخیص عمق است. برای برقراری تماس های ویدئویی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای iQOO Z7 Pro در نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند، زیر صفحه نمایش قرار گرفته، اما این دستگاه فاقد اسپیکر های استریو است.

iQOO Z7 Pro

از دیگر ویژگی های گوشی iQOO Z7 Pro می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اینترنت 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳، GNSS و USB Type-C اشاره کرد. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت آیکو زد ۷ پرو

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، آیکو زد ۷ پرو با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قیمتی معادل ۲۳,۹۹۹ روپیه (۲۹۰ دلار) دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی این دستگاه نیز با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) راهی بازار خواهد شد. خریداران می‌توانند این تلفن هوشمند را در دو رنگ گرافیتی مات یا آبی تهیه کنند. فروش این گوشی هوشمند از ساعت ۱۲ ظهر روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) آغاز خواهد شد.

گوشی iQOO 11S با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید آیکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/31/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-iqoo-z7-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا