اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 توربو نسخه ای با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

تاریخ عرضه Redmi Note 12 Turbo شیائومی در 8 آوریل عرضه خواهد شد. فاصله زیادی با این رویداد نداریم و Redmi در تلاش است تا یک دستگاه میان رده خاص را بیشتر معرفی کند. طبق پوسترهای رسمی جدید، شیائومی ردمی نوت 12 توربو یک نسخه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. گزینه ای که ممکن است با خرید بسیاری از پرچمداران سال در دسترس نباشد! او همچنین در مورد اتاق بخار بزرگ خود صحبت می کند.

شیائومی ردمی نوت 12 توربو

طبق تیزر رسمی، Redmi Note 12 Turbo با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. این برای اولین بار در تاریخ سری ردمی نوت اتفاق می افتد.

از آنجایی که برند Redmi اساساً یک دستگاه پرچمدار ندارد، به نظر می رسد که با این ترکیب اسنپدراگون 7 پلاس نسل دوم و این مقدار رم و حافظه داخلی تلاشی برای ارائه یک دستگاه عملکرد محور است. بنچمارک های نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس رقابت با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول را نشان داد.

بنچمارک نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس را ببینید: رقیب نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس

پوستر زیر نشان می دهد که Redmi Note 12 Turbo دارای یک محفظه بخار مربعی 3725 میلی متری است. خنک کننده محفظه بخار یک تکنیک مدیریت حرارتی است که برای انتقال گرما از یک منبع حرارتی مانند پردازنده کامپیوتر یا کارت گرافیک به یک هیت سینک استفاده می شود.

ردمی نوت 12 توربو دارای شیارهای انحرافی است و نسبت به نسخه قبلی تا 35 درصد بهبودی در اتلاف گرما ارائه می دهد. این دستگاه اولین مدلی خواهد بود که از اسنپدراگون 7 پلاس نسل دوم استفاده خواهد کرد.

مشخصات دیگر Redmi Note 12 Turbo چیست؟

گفته می شود Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی دارد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. پنل صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 20:9 ارائه می شود. این گوشی با اندروید 13 و MIUI 14 عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 12 توربو دارای دوربین سه گانه شامل 50 مگاپیکسل اصلی. از نظر اتصال، در برخی بازارها دارای بلوتوث 5.2، وای فای و NFC است. این دستگاه همچنین از شارژ سیمی 67 واتی از طریق USB-C پشتیبانی می کند و در رنگ های مختلف از جمله مشکی در دسترس خواهد بود.

پوستر جدید Redmi Note 12 Turbo به حاشیه های باریک صفحه نمایش این گوشی اشاره دارد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا کاربر می خواهد هزینه گزاف رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی را بپردازد و یک گوشی میان رده بخرد؟ حتی اگر رسانه بالا باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا