اخبار فناوری

هواوی AirPods + Freebuds Pro 2 با سنسور ضربان قلب و اندازه گیری دما معرفی شد

دیروز، هواوی رویداد بزرگی را برگزار کرد که در آن گوشی های پرچمدار این سری حضور داشتند هواوی پی 60 و مدل جدید گوشی تاشو آن با نام همراه X3 معرفی شده در کنار این مدل ها شاهد معرفی تبلت هایی باشید Matepad 11 2023AirPods جوانه های رایگان 5 و دستبند TalkBand B7 ما بودیم؛ اما اینها همه محصولاتی نبود که این شرکت برای ارائه آماده کرده بود. هواوی همچنین دارای ایرپادهای پیشرفته با این نام است + Freebuds Pro 2 نیز معرفی شد که در واقع مدل پرچمدار هدفون TWS این شرکت است.

Huawei AirPods + Freebuds Pro 2

هواوی AirPods + Freebuds Pro 2 تا حد زیادی شبیه به مدل است Freebuds Pro 2 اما در مقایسه با این گجت سنسورهای جدیدی دارد. این هدفون توانایی ردیابی ضربان قلب و درجه حرارت را دارد که باعث می شود بهترین استفاده را در سبک زندگی فعال خود داشته باشید. هواوی می‌گوید این اولین مانیتورینگ ضربان قلب با مادون قرمز دوگانه در صنعت است که امکان دقت بیشتر را فراهم می‌کند.

به لطف سنسورهای اضافه شده، وزن هدفون سمت چپ 0.2 گرم افزایش یافته و اکنون به 6.3 گرم در مقایسه با 6.1 گرم برای هدفون راست رسیده است.

Huawei AirPods + Freebuds Pro 2

Huawei AirPods + Freebuds Pro 2

جدای از این مدل، ایرپادهای جدید دقیقا مشابه مدل نسل قبل هستند که البته نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کردند. شما یک کیف 52 گرمی با باتری 580 میلی آمپری دارید که از شارژ سیمی USB-C و شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند.

این هدفون از همان میکروفون 11 میلی متری پویا و توییتر، کنترل های لمسی و حذف فعال نویز استفاده می کند. نسخه بلوتوث نیز 5.2 است و دارای حفاظت IP54 در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب است.

Freebuds Pro 2+ در حال حاضر در چین با قیمت اولیه 1399 یوان (205 دلار) پیش فروش می شود. فروش رسمی این هدفون از 9 آوریل آغاز شده و با قیمت نهایی 1499 یوان (220 دلار) به فروش می رسد. همچنین تاریخ عرضه جهانی این گجت به زودی مشخص خواهد شد.

نظر شما در مورد جدیدترین ایرپادهای پیشرفته هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا