اخبار فناوری

رندر های جدید وان پلاس Open منتشر شد: تغییرات عمده در طراحی

وان پلاس Open، اولین گوشی تاشو این برند خواهد بود. در ماه ژوئن، رندر های CAD این تلفن هوشمند فاش شد. خود وان پلاس نیز، نام مذکور را تایید کرد. انتظار می‌رفت که OnePlus Open در اوایل آگوست معرفی شود. اکنون اما بسیاری از شایعات نشان می‌دهند که رونمایی این دستگاه به تأخیر افتاده تا وان پلاس، تغییراتی را ایجاد کند. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به رندر های جدید وان پلاس Open بیندازیم.

رندر های جدید وان پلاس Open، یادآور Find N2 هستند

مجموعه ای از رندر های جدید وان پلاس Open به بیرون درز کرده است. ظاهراً این رندر ها براساس تصاویر واحد پیش تولید است. برای مقایسه بهتر، تصویر رندر قدیمی و جدید OnePlus Open را در کنار هم قرار داده ایم. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، نسبت تصویر گوشی در حالت بسته بسیار تغییر کرده است. اکنون بسیار بیشتر از آنچه که در مجموعه اولیه رندر ها بود، یادآور Oppo Find N2 است.

رندر قدیم (سمت چپ) رندر جدید (سمت راست)

وان پلاس اوپن همچنین کوچک تر از قبل به نظر می‌رسد (البته دو تصویر کنار هم در مقیاس یکسانی نیستند)، زیرا به ماژول دوربین دایره ای این گوشی، هم اکنون فضای بیشتری را اشغال می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند تاشو وان پلاس، با تغییرات جدید نیز بزرگ تر از Find N2 خواهد بود. اسپیکر ها برای تولید صدای بهتر، جابجا شده اند. فریم نیز اصلاح شده است. دوربین سلفی نمایشگر داخلی، به جای گوشه سمت چپ، در گوشه سمت راست صفحه نمایش دیده می‌شود. در ماژول دوربین OnePlus Open به جای لوگو Hasselblad، تنها یک H بزرگ نوشته شده است. این لوگو بالاتر از حسگر ToF یا LiDAR قرار گرفته است.

رندر OnePlus Open

رندر OnePlus Open

بافت قاب پشتی OnePlus Open شبیه چرم مصنوعی به نظر می‌رسد. سنسور اثر انگشت به طور عجیبی (برای یک دستگاه تاشو) بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. برخی از مشخصات این گوشی هوشمند تاشو نیز فاش شده است. وان پلاس Open دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.8 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 6.3 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز برای این تلفن هوشمند، در نظر گرفته شده است.

جزئیات دوربین های OnePlus Open فاش شده است

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که دوربین اصلی و اولترا واید این دستگاه وضوح ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد. احتمالا دوربین تله فوتو OnePlus Open نیز از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. احتمالا این تلفن هوشمند تاشو از باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو وان پلاس Open همان اوپو Find N3 برای بازار جهانی خواهد بود

نظر شما درباره طراحی OnePlus Open چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/05/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا