اخبار فناوری

برخی از مشخصات Vivo X Fold 2 در اسلایدهای رسمی این گوشی فاش شده است + تصاویر بیشتر Vivo X Flip

Vivo در حال آماده سازی برای راه اندازی رقیب قدرتمند هواوی است همراه X3 و Samsung Galaxy Z Fold 4. برخی از آنها تا کنون منتشر شده است مشخصات داخلی و طرح ما آن دستگاه بودیم. به تازگی اسلایدهای فاش شده از Vivo X Fold 2 چندین مشخصات این دستگاه از جمله استفاده از بهترین ترکیب ممکن از تراشه و حافظه و همچنین بهترین نمایشگر، باتری و قدرت شارژ در یک گوشی تاشو را نشان می دهد.

مشخصات Vivo X Fold 2

فاش شده جدید جزئیات بیشتری را در مورد Vivo X Fold 2 فاش می کند. X Fold 2 که احتمالاً در کنار X Flip معرفی خواهد شد، دارای صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی تاشو با وضوح 2160 x 1916 پیکسل و رفرش 120 هرتز خواهد بود. در حالی که این مشخصات با دیگر گوشی‌های تاشوی پرچم‌دار مطابقت دارد، ویوو ادعا می‌کند اوج روشنایی 1800 نیت از پنل E6 سامسونگ، که در گوشی‌های تاشو بی‌نظیر است.

مشخصات Vivo X Fold 2

مشخصات Vivo X Fold 2

علاوه بر این، صفحه نمایش پوششی دستگاه که در اطراف پنل E6 سامسونگ قرار دارد، روشنایی تا 1600 نیت را ارائه می دهد. همانطور که در یکی از تصاویر بالا مشاهده می شود، نمایشگر 6.53 اینچی X Fold 2 به طور طبیعی با رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز کار می کند. X Fold 2 نیز مانند نسل قبلی خود دارای حسگر اثر انگشت دوگانه اولتراسونیک است. یکی در هر صفحه در اسلاید دیگری شاهد استفاده از قابلیت شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی این دستگاه هستیم که پیش از این نیز تایید شده بود.

مشخصات Vivo X Fold 2

مشخصات Vivo X Fold 2

علاوه بر این، X Fold 2 با چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. تامین انرژی این قطعات در سطح پرچمدار توسط یک باتری دو سلولی با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت تامین می شود که ظرفیت ترکیبی آن 200 میلی آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. با وجود همه این پیشرفت‌ها، X Fold 2 باید حدود 10 درصد سبک‌تر از X Fold اصلی باشد، به لطف لولای اصلاح‌شده. پیشرفت‌ها به همین جا ختم نمی‌شوند، آخرین تلفن تاشو Vivo همچنین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است که با یک ISP V2 داخلی تکمیل می‌شود. Vivo X Fold 2 اواخر این ماه در چین عرضه خواهد شد، اما جزئیات عرضه جهانی در حال حاضر نامشخص است.

تصاویر بیشتر از Vivo X Flip

ویوو تایید کرده است که اولین نسل از گوشی تاشو عمودی خود در قالب X Flip معرفی خواهد شد. این دستگاه اکنون به طور رسمی با دوربین های پشتی تنظیم شده زایس، صفحه نمایش حاشیه ای بزرگتر از حد معمول با عملکردهای مفید و سه رنگ مختلف عرضه می شود.

تصاویر Vivo X Flip

تصاویر Vivo X Flip

هر کسی برای پیدا کردن N2 Flip اگر تا به حال نگاه کرده اید و آرزو کرده اید که ای کاش نمایشگری داشته باشد که برعکس می چرخد، خوش شانس هستید، زیرا این دقیقا همان چیزی است که Vivo X Flip در شرف ارائه است. این سازنده چینی اکنون ادعای مخفی نگه داشتن گوشی X Flip خود را کنار گذاشته و در پست جدیدی رسما از طراحی آن رونمایی کرده است. Weibo نشان داد

برجستگی دوربین عقب در X Flip به جای Hasselblad با نام Zeiss شناخته می شود و لنزهای اپتیکال T* و سیستم تصویربرداری حرفه ای داخلی Vivo/Zeiss را به دوربین اصلی تاشو 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ارائه می کند. .

نسل اول تلفن تاشو عمودی Vivo نیز در رنگ های مشکی الماسی، طلایی ابریشم و بنفش الماسی عرضه می شود.

Vivo در ادامه اشاره کرد که این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی با نرخ رفرش بالا، بیشترین عمر باتری و همچنین بالاترین قدرت شارژ را در بین رقبای خود دارد.

با وجود این هیاهو، Vivo هنوز تاریخ عرضه X Flip یا هزینه آن را مشخص نکرده است.

نظر شما در مورد مشخصات Vivo X Fold 2 و طراحی Vivo X Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا