اخبار فناوری

تصاویر قاب محافظ آیفون SE 4 طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

یک افشاگر اطلاعات، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تصاویر قاب محافظ آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشته است. تصاویر مذکور، طراحی این تلفن هوشمند آینده اپل را به نمایش می‌گذارد. این گوشی دارای یک دوربین در قاب پشت، ناچ بزرگ به سبک آیفون و یک دکمه در سمت چپ فریم (احتمالا دکمه Action یا Mute) است.

آیفون SE 4 از تراشه جدید اپل برخوردار نخواهد بود

با توجه به آنکه تاکنون چندین بار، رونمایی آیفون اس ای ۴ از سوی اپل به تعویق افتاده؛ ممکن است که این تلفن هوشمند مانند خودروی اپل لغو شود. البته تاکنون هیچ اشاره‌ای به لغو این گوشی نشده است.‌ در حال حاضر، یک افشاگر اطلاعات با نام MajinBuOfficial، تصاویر قاب محافظ آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشته است.

قاب محافظ iPhone SE 4

قاب محافظ iPhone SE 4

تصاویر فاش شده، شایعات قبلی در مورد طراحی آیفون SE 4 را تایید می‌کنند. دکمه های پاور و تنظیم صدا بر روی فریم سمت چپ قرار داشته، و بالای آنها یک بریدگی بزرگ دیده می‌شود. این بریدگی احتمالا مربوط به دکمه Action یا دکمه Mute خواهد بود. در مرکز بالای صفحه نمایش، شاهد به کارگیری یک ناچ بزرگ به سبک آیفون هستم. در این ناچ، دوربین سلفی و سنسور های Face ID قرار خواهد گرفت.

قاب محافظ آیفون اس ای ۴

بر روی قسمت پشتی این قاب محافظ، یک بریدگی بزرگ دیده می‌شود که البته تنها یک سنسور دوربین درون آن قرار خواهد گرفت. طبق گزارشات گذشته، آیفون SE 4 تنها با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق گفت که اپل، کدام تراشه را برای این تلفن هوشمند در نظر خواهد گرفت. اما انتظار می‌رود که حداقل دو نسل از تراشه به‌کارگرفته شده در iPhone SE 4 گذشته باشد.

در حقیقت، انتظار نداریم که این دستگاه از تراشه جدید Bionic اپل برخوردار باشد. همان‌طور که منبع این گزارش می‌کند، اگر اپل به سراغ تراشه‌ای جدید برود، ممکن است که iPhone SE 4 باعث کاهش فروش سایر آیفون ها شود.

نمایشگر آیفون SE 4 احتمالاً توسط BOE تأمین خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/31/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-se-4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا