اخبار فناوری

طراحی سوال برانگیز گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در یک طرح مفهومی

کمتر از ۶ ماه تا معرفی سری Galaxy S24 سامسونگ فاصله داریم. هر چه به رونمایی رسمی محصولات تاثیرگذار در بازار نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات آن‌ها بیشتر می‌شود. به تازگی شاهد یک طراحی سوال برانگیز از گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در یک طرح مفهومی هستیم. این طراحی جدید از تصویر ۲ نسل قبل سری اولترا فاصله می‌گیرد و به ۲ نسل قبل‌تر از آن‌ها نزدیک‌تر می‌شود.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ که اولین عضو در سری Ultra سامسونگ بود، با هم طراحی دارای گوشه‌های گرد سری S عرضه شد. گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز با همان طراحی ادامه داد.

با این حال گلکسی S22 Ultra که آغاز ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس بود و S Pen داخلی داشت، طراحی با گوشه‌های تیز سری نوت را ارائه می‌کرد. گلکسی S23 Ultra نیز همان طراحی را داشت.

 

حالا و براساس یک طرح مفهومی غیررسمی و همانطور که در ویدیو بالا می‌بینید، تصور شده که طراحی با گوشه‌های گرد به Galaxy S24 Ultra بازخواهد گشت.

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

همچنین در این طرح تصور شده که سامسونگ از سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی بهره نمی‌برد. احتمالا اگر اینطور باشد، باید دوربین زیرنمایشگر که چند نسلی هست در گلکسی زد فولد استفاده شده را در این دستگاه قرار بدهد. البته چنین تصمیمی کاملا بعید است، چون گلکسی S24 Ultra پرچمدار پریمیوم سامسونگ خواهد بود و نباید هیچ‌گونه نقص واضحی داشته باشد.

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

کانسپت گلکسی اس ۲۴ اولترا

به هر صورت این یک طرح مفهومی است و نمی‌توان به آن ایراد گرفت. چون نه براساس مستندات و گزارش‌های منتشر شده تا کنون است و نه ادعایی در این زمینه دارد. با این حال یک طراحی بالقوه را برای پرچمدار آتی سامسونگ متصور شده است.

همچنین طراحی قاب دوربین کاملا در تضاد با ترند ۲ نسل اخیر سامسونگ است و تصور شده که جزیره دوربین دوباره بازگشته است:

گلکسی اس ۲۴ اولترا

گلکسی اس ۲۴ اولترا (طرح مفهومی – رندر غیررسمی)

نظر شما درباره این طرح مفهومی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید چقدر به واقعیت نزدیک است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/21/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا