اخبار فناوری

آیا پنل نمایشگر گوشی تاشو گوگل از پنل گوشی تاشو سامسونگ پیشرفته تر خواهد بود؟

گوشی تاشو گوگل که می‌توان آن را پیکسل فولد نامید، مدت‌هاست که شایعه شده اما رونمایی نشده است. در آخرین گزارش های منتشر شده، متوجه می شویم که این تغییر در عرضه ممکن است به نفع سخت افزارهای به روزتر باشد. تماس گرفت پنل نمایش تلفن تاشو Google این گوشی از گوشی تاشو سامسونگ پیشرفته تر خواهد بود.

پنل نمایش تلفن تاشو Google

سامسونگ دیسپلی سال گذشته سری مواد M12 را برای صفحه نمایش های OLED معرفی کرد. این پنل ها ابتدا در گوشی های گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 مورد استفاده قرار گرفتند و سپس در نمایشگرهای LTPO آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس به نمایش درآمدند. نشریه کره ای The Elec اکنون گزارش می دهد که این شرکت در حال آماده سازی یک سری مواد M13 و M14 است.

مجموعه مواد M13 را می توان در تلفن تاشو گوگل، Pixel Fold استفاده کرد. هنوز مشخص نیست که این محصول مهم گوگل چه زمانی رونمایی خواهد شد، اما اوایل تابستان 1402 زمان احتمالی آن است.

چین در بازار نمایشگر از کره جنوبی پیشی گرفت

همانطور که گفته شد، پیکسل فولد ممکن است پنل نمایش پیشرفته تری نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 سامسونگ داشته باشد. انتظار می رود تاشوهای 2023 سامسونگ به همان مجموعه ای از مواد متکی به M12 باشند. البته این امر کمی بعید به نظر می رسد زیرا گوگل نشان داده است که تمایل چندانی به استفاده از آخرین فناوری های سخت افزاری ندارد و بیشتر بر روی تجربه کاربری تمرکز دارد.

طبق گزارش The Elec، اپل برای هر چهار مدل آیفون 15 صفحه نمایش های مبتنی بر ماده M12 را سفارش خواهد داد. سال گذشته مدل های پرو خانواده آیفون 14 با پنل صفحه نمایش بر اساس مواد M12 معرفی شدند، اما مدل های پایه دارای یک صفحه نمایش بودند. پانل بر اساس مواد M11.

البته این بدان معنا نیست که آیفون های پایه و پلاس در خانواده آیفون 14 دارای «تبلیغات» یا نرخ رفرش بالا هستند.

ظاهراً سامسونگ دیسپلی در حال توسعه فرمول سفارشی به نام M14 است که به طور انحصاری توسط اپل برای نسل آیفون 16 سال آینده استفاده خواهد شد.

پنل نمایش سامسونگ برای هر چهار مدل آیفون 15 پنل تولید خواهد کرد، ال‌جی دیسپلی در پنل‌های دو مدل پرو، برند خواهر خود را همراهی خواهد کرد. BOE به دلیل چندین مشکل از سفارش اولیه اپل حذف شد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما گوشی تاشو گوگل می تواند در این زمینه پیشرو باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا