اخبار فناوری

شیائومی ۱۳ تی پرو گواهینامه NBTC را دریافت کرد

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید در کشور چین با نام Redmi K60 Ultra است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با نام شیائومی ۱۳ تی پرو، وارد بازار جهانی شود. بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالا این دستگاه در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. Xiaomi 13T Pro موفق به دریافت گواهینامه NBTC شده است. دریافت گواهی مذکور نشان می‌دهد که این گوشی در آینده ای نزدیک، در کشور تایلند عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۳ تی پرو در اواسط مهر تا اوایل آبان معرفی خواهد شد

طبق گواهی NBTC، این دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G بوده و رسما تایید شده است که Xiaomi 13T Pro نام دارد. متاسفانه اما گواهی NBTC، هیچ اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. با این حال اما مشخصات این تلفن هوشمند فاش شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، شیائومی ۱۳ تی پرو دارای تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس با حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز خواهد بود. این تراشه در بنچمارک Geekbench امتیاز ۱۲۸۹ را در بخش تک هسته ای و امتیاز ۳۹۲۱ را در بخش چند هسته ای کسب کرده است.

گوشی Xiaomi 13T Pro در NBTC

مشخصات Xiaomi 13T Pro

شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد Xiaomi 13T Pro از یک صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و دوربین های آن، با کمک لایکا توسعه یافته است. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، حتی قیمت Xiaomi 13T Pro نیز در ماه گذشته فاش شد. لیست وب‌سایت آمازون انگلستان به طور تصادفی فاش کرد که نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند با قیمت ۷۹۹ پوند به دست کاربران بریتانیایی خواهد رسید.

شیائومی 12T Pro و شیائومی ۱۲ تی رسما معرفی شدند + قیمت جذاب

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/28/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B3-%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-nbtc-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا