اخبار فناوری

نسخه جهانی شیائومی پد 6 از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کند

شیائومی در حال کار بر روی تبلت های بعدی خود است. تبلت های جدید این شرکت جانشین بافر سری 5 آنها خواهند بود. اخیراً نسخه جهانی شیائومی پد 6 در سایت صدور گواهینامه IMDA و پایگاه داده SGS Fimko مشاهده شده است. دو منبع ذکر شده قدرت شارژر شیائومی پد 6 را فاش کردند مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

نسخه چینی شیائومی پد 6 احتمالا از شارژر 67 واتی پشتیبانی می کند!

گفته شده که تبلت شیائومی سری 6، نسبت به نسل قبل ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی خواهد داشت. طبق لیست گواهینامه SGS، نسخه جهانی شیائومی پد 6 (با شماره مدل 2304RP34G) از شارژرهایی با حداکثر توان 27 وات پشتیبانی می کند. این رقم ناامید کننده به نظر می رسد. زیرا در شایعات گذشته ادعا شده بود که نسخه چینی این تبلت از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می رود شیائومی پد 6 دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد. اسنپدراگون 870 قدرت پردازش مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. شایعه شده است که این تبلت به باتری با ظرفیت 8840 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. گران‌ترین نسخه این تبلت شیائومی احتمالاً دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. شایان ذکر است، شیائومی پد 6 ممکن است یکی از اولین دستگاه های شیائومی باشد که از استاندارد USB 3.x پشتیبانی می کند.

شیائومی پد 5 پرو 12.4

مانند گیزموچینا شیائومی در آخرین گزارش خود در حال توسعه پد 6 نیز است. گفته می شود این تبلت دارای صفحه نمایش 11 اینچی 2.8K AMOLED است. و قدرت پردازشی که از یک تراشه قدرتمند نیاز دارید اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول دوربین دوگانه، چهار بلندگو و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های این دستگاه است. متاسفانه گفته می شود که شیائومی پد 6 پرو تنها در چین عرضه خواهد شد.

آیا تبلت شیائومی پد 6 با کمی تاخیر و در کنار شیائومی 13 اولترا در اوایل تابستان 1402 رونمایی می شود؟

نظر شما در مورد تبلت های سری Pad 6 شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا