اخبار فناوری

یک مشکل عجیب در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس: نوارهای رنگی افقی روی صفحه هنگام روشن شدن

صبح امروز مشکلی در رابطه با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در شبکه های اجتماعی گزارش شد. بسیاری از کاربران آیفون گزارش می دهند که نوارهای رنگی افقی بر روی صفحه نمایش آیفون خود هنگام روشن شدن چشمک می زند. به نظر می رسد این مشکل فقط بر روی کاربران آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تأثیر می گذارد. بدتر این است که به نظر می رسد کاربران نمی دانند چرا این اتفاق می افتد. همچنین هیچ کس نمی داند چگونه این مشکل را برطرف کند.

یک مشکل عجیب در آیفون 14

این گزارش ها در Reddit منتشر شده و بسیاری از کاربران از همین موضوع شکایت دارند. بیشتر مشکلات گزارش شده مربوط به کاربران آیفون 14 پرو است. ده ها نفر گزارش می دهند که هنگام روشن شدن صفحه نمایش آیفون خود یک یا چند خط سبز و زرد را مشاهده می کنند.

اگرچه این خطوط دائمی نیستند و به محض روشن شدن دستگاه ناپدید می شوند. در واقع این مشکل در مرحله روشن شدن دستگاه و زمانی که صفحه همچنان سیاه است گزارش می شود.

یک مشکل عجیب در آیفون 14

یک مشکل عجیب در آیفون 14

برخی از کاربران قبلاً این مشکل را به تیم پشتیبانی اپل گزارش داده اند. با توجه به آنها، تیم پشتیبانی اپل این مشکل را تایید کرده است. آنها به کاربران این اطمینان را دادند خطوط افقی آیفون آنها هیچ ربطی به سخت افزار ندارند. پشتیبانی اپل می گوید این مشکل است یک مشکل نرم افزاری است. در واقع، آنها آن را به عنوان یک باگ در نسخه جدید iOS 16 شناسایی کردند.

برخی از کاربران نیز مشاهده این مشکل را برای اولین بار پس از ارتقاء به iOS 16.2 تایید کرده اند. در Reddit، انجمن‌های پشتیبانی اپل و دیگر انجمن‌های مرتبط با اپل، برخی از کاربران تأیید کرده‌اند که این مشکل حتی زودتر رخ داده است.

اپل در حال کار بر روی به روز رسانی برای رفع مشکل خطوط افقی در آیفون 14 پرو است.

کاربری که ادعا می کند با یک مهندس اپل صحبت کرده است، ادعا می کند که این شرکت در حال کار بر روی یک راه حل برای رفع مشکل است. با این حال، جزئیاتی در مورد این به روز رسانی وجود ندارد.

در حال حاضر، اپل در حال آزمایش iOS 16.3 توسط توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی است. اما iOS 16.3 تا اوایل سال آینده (حدود یک هفته دیگر) در دسترس نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا اپل به‌روزرسانی فوری برای رفع آن ارائه می‌کند یا کاربران برای یک هفته یا 10 روز با آن سر و کار خواهند داشت.

نطر شما چی هست؟ اگر آیفون 14 پرو یا پرو مکس دارید، به ما بگویید که آیا با این مشکل مواجه شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا