اخبار فناوری

مشخصات و قیمت ZTE Nubia Z50 Ultra فاش شد

اگرچه چندین سال از رونمایی از اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر می گذرد، اما این دوربین ها همچنان شبیه فناوری دنیای آینده هستند! ZTE اولین شرکت بزرگی بود که در سال 2020 گوشی هوشمندی با این فناوری روانه بازار کرد.این شرکت چینی هم اکنون آماده معرفی نسل چهارم دوربین های زیر نمایشگر است. این نسل، Nubia Z50 Ultra استفاده می شود؛ اکنون مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند فاش شده است.

نمایشگر Nubia Z50 Ultra توسط BOE توسعه یافته است

چند روز پیش فاش شد که ZTE در تاریخ 7 مارس از Nubia Z50 Ultra رونمایی خواهد کرد. در ادامه به مشخصات، طراحی و قیمت احتمالی این دستگاه می پردازیم.

Z50 Ultra در واقع پرچمدار ZTE آینده خواهد بود. این گوشی هوشمند باید هارد دیسک قدرتمندی داشته باشد و طراحی چشمگیر داشته باشد. این گوشی هوشمند مانند گوشی های پرچمدار دیگر شرکت ها بر روی عکاسی تمرکز خواهد کرد. دوربین سلفی Nubia Z50 Ultra زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. این دوربین عملا نامرئی است و دیده نخواهد شد. اما همچنان انتظار نداریم با این دستگاه سلفی های باکیفیتی بگیریم.

طراحی Nubia Z50 Ultra

در لبه سمت راست ZTE Z50 Ultra یک دکمه هشدار فیزیکی وجود دارد. در لبه پایینی قاب، خروجی بلندگو، پورت USB نوع C و ورودی سیم کارت وجود دارد. یک امیتر مادون قرمز نیز در قاب بالایی تعبیه شده است. تیزرها نشان می دهد که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.8 اینچی با فناوری کنترل نور PWM استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش این دستگاه با همکاری شرکت BOE ساخته شده و دارای رزولوشن 2K خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای فناوری Neovision UDC نسل چهارم ZTE (زیر نمایشگر) خواهد بود که برای بهبود کیفیت عکاسی سلفی توسعه یافته است.

مانند منبع گزارش یادداشت ها، تراشه قدرتمند است اسنپدراگون 8 نسل 2 این قدرت پردازشی را برای پرچمدار آینده ZTE فراهم می کند. این گوشی اخیرا در بنچمارک Geekbench قرار گرفته و امتیازات خوبی کسب کرده است. تراشه مذکور باید در کنار رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 قرار گیرد.

برخی از مشخصات Nubia Z50 Ultra توسط ZTE تایید شده است. به عنوان مثال، اکنون مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اما متاسفانه هنوز قدرت شارژر این دستگاه مشخص نیست. انتظار داریم این گوشی حداقل از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند.

Nubia Z50 Ultra به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده است

این گوشی با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر عرضه می شود. که ظاهراً نسبت به Axon 40 Ultra یا Galaxy Z Fold 4 کمتر به چشم می آید. ما انتظار داریم که این تلفن هوشمند به طور پیش فرض دارای Android 13 و MyOS 13 باشد. برای دوربین اصلی این دستگاه از سنسور IMX786 استفاده شده است.

این دوربین قادر به گرفتن عکس های 64 مگاپیکسلی و دارای دیافراگم f/1.6 است. دوربین اصلی و دوربین پریسکوپ (با رزولوشن 64 مگاپیکسل) این گوشی هوشمند دارای لرزشگیر اپتیکال خواهند بود. دوربین سوم دارای سنسوری با رزولوشن 50 مگاپیکسل است و با فاصله کانونی 14 میلی متری خود برای عکاسی فوق عریض استفاده خواهد شد.

قیمت پرچمدار آینده ZTE چقدر خواهد بود؟

Nubia ZTE Z50 Ultra در دو رنگ مشکی و سفید و نسخه ویژه با نام Starry Night Edition; تهیه خواهد شد. این دستگاه در بازار چین موجود است; و انتظار نمی رود در آینده نزدیک وارد بازارهای جهانی شود. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در مورد قیمت این گوشی هوشمند وجود ندارد، اما انتظار می رود که این دستگاه قیمت حدود 800-900 ZTE Axon 40 Ultra که سال گذشته معرفی شد، قیمتی معادل 769 دلار داشت.

تاریخ رونمایی ZTE nubia Z50 Ultra با نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر و همکاری BOE مشخص شد: 16 مارس 1401

نظر شما در مورد پرچمدار آینده ZTE چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا