اخبار فناوری

نقشه راه گوگل تا 2025 فاش شد: کدام پیکسل ها در انتظار ما هستند؟

گوگل بالاخره تلاش خود را برای افزایش سهم بازار با جدیدترین گوشی های هوشمند پیکسل خود آغاز کرده است. اگرچه سری پیکسل 6 گوشی های حواس پرتی نبودند، اما این سری به پرفروش ترین گوشی هوشمند این برند تبدیل شد. سری پیکسل 7 از نظر طراحی و مشخصات سخت افزاری یک نمونه بهبود یافته است. جالب اینجاست که نقشه راه گوگل تا سال 2025 لو رفته است و اکنون تا حدودی می توانیم ببینیم چه پیکسل هایی در پیش است.

نقشه راه گوگل تا سال 2025

سری‌های Pixel 7a و Pixel 8 قبلاً فاش شده بودند، اما Android Authority نقشه راه کامل Google برای پیکسل‌ها تا سال 2025 را در گزارشی فاش کرد. در نوع خود شاهد یک “ابر شایعه” هستیم که بر اساس آن ایجاد چنین دستاوردی فقط از طرف گوگل می تواند باشد!

سال 2023 برای گوگل با Google Pixel 7a (نام رمز سیاهگوش) آغاز می شود و کمی بعد اولین گوشی تاشو این برند با نام تجاری Pixel Fold (نام رمز “felix”) در حدود مه 1402 و در Google I/ عرضه می شود. O.

می دانیم که Pixel 7a یک گوشی هوشمند میان رده خواهد بود و کاستی های Pixel 6a را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، یکی از پیشرفت ها نمایشگر 90 هرتزی به جای مدل 60 هرتزی است.اگر به خاطر داشته باشید، پیکسل 6a توانست در تست دوربین “تست کور” پیکسل 7 پرو و ​​آیفون 14 پرو را شکست دهد.

صفحه نمایش پیکسل 6a

صفحه نمایش پیکسل 6a

گوگل احتمالاً سری پیکسل 8 را در پاییز 2023 عرضه می کند. انتظار می رود مدل پایه کمی کوچکتر از پیکسل 7 باشد، در حالی که پیکسل 8 پرو هم اندازه پیکسل 7 پرو خواهد بود. به غیر از چیپست جدید Tensor G3، انتظار می رود سری پیکسل 8 از نظر مشخصات کاملاً شبیه به سری پیکسل 7 باشد.

انتظار می‌رود گوشی مقرون‌به‌صرفه Pixel 8a در سال 2024 عرضه شود، اما با توجه به میزان فروش پیکسل 7a، ممکن است گوگل تصمیم بگیرد که انتشار این سری را از نسخه‌ی سالانه به نسخه‌ی نیمه‌سالانه تغییر دهد. این اتفاق می افتد، 2024 خروجی را خواهد دید. انتظار می‌رود که Pixel 8a در زمان عرضه حدود 499 دلار قیمت داشته باشد که 50 دلار بیشتر از مدل قبلی خود است.

محصول پرچمدار گوگل در سال 2024 طبیعتا پیکسل 9 نام خواهد داشت البته اگر خرافات هموطنان خود را که نه آیفون 9 داشتند و نه ویندوز 9 را باور نکند!

سری پیکسل 9 با تراشه Tensor G4 می تواند 3 مدل داشته باشد:

1- پیکسل 9 که باید اندازه صفحه نمایش کوچکتر پیکسل 8 را حفظ کند

2- پیکسل 9 پرو که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است

3- مدلی که نامش مشخص نیست، اما پیکسل 9 پرو با صفحه نمایش کوچک 6.3 اینچی (برای رقابت مستقیم با مدل پایه آیفون پرو آن سال) است.

همچنین در سال 2024 یک تاشو کاملاً جدید وجود خواهد داشت، اگرچه در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد آن داریم.

بسته به موفقیت یا شکست استراتژی گوگل برای سال‌های 2023 و 2024، این شرکت ممکن است مسیرهای دیگری را برای سال 2025 انتخاب کند. اگر گوشی تاشوی این برند پاسخ خوبی دریافت کند، احتمالاً باید منتظر یک تلفن تاشو و 3 گوشی ساده (از جمله پیکسل) باشد. دارای، شاید 4 گوشی) در سال 2025.

نطر شما چی هست؟ اگرچه کم و بیش انتظار چنین برنامه ای را از گوگل داشتیم، اما جالب است بدانیم آیا انتظارات ما درست است یا خیر.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا