اخبار فناوری

برخی از مشخصات نمایشگر Poco X6 Neo تایید شد

رسماً اعلام شده که پوکو ایکس ۶ نئو در ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) و در کشور هند رونمایی خواهد شد. صفحه مربوط به این تلفن هوشمند در Flipkart ظاهر شده است. می‌دانیم که این دستگاه حداقل در دو رنگ عرضه خواهد شد. هم اکنون، برخی از مشخصات نمایشگر Poco X6 Neo تایید شده است.

گوشی Poco X6 Neo دارای نمایشگر AMOLED ۱۲۰ هرتزی است

با توجه به اطلاعات منتشر شده، پوکو ایکس ۶ نئو دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت خواهد بود. دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. به گفته این شرکت، حاشیه های اطراف صفحه نمایش باریک خواهد بود. تصاویر منتشر شده، نشان‌دهنده نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۳.۳ درصدی هستند. از دیگر مشخصات نمایشگر Poco X6 Neo می‌توان به برخورداری آن از شیشه گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.

پوکو ایکس ۶ نئو دارای فریم تخت بوده و ضخامت آن ۷.۹۶ میلی‌متر است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود که دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه به جز رنگ آبی، در رنگ بژ نیز عرضه شود. به نظر می‌رسد که قیمت پوکو X6 Neo در ۱۳ مارس اعلام خواهد شد. با توجه به آنکه این دستگاه یک گوشی اقتصادی‌تر از Poco X6 است، انتظار داریم که با برچسب قیمتی زیر ۲۰,۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) راهی بازار شود. پوکو ایکس ۶ با قیمت پایه ۲۱,۹۹۹ روپیه (۲۶۵ دلار) در بازار هند عرضه شد.

پوکو ایکس ۶ نئو نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13R Pro خواهد بود

گزارش های منتشر شده، نشان می‌دهند که Poco X6 Neo نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13R Pro خواهد بود. این تلفن هوشمند ردمی به طور انحصاری تنها در بازار چین عرضه شده است. پوکو ایکس ۶ نئو احتمالا دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار داریم که تراشه Dimensity 6080 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین کند‌. این تلفن هوشمند از رم LPDDR4x و حافظ ذخیره سازی UFS 2.2 برخوردار خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

شیائومی ردمی Note 13R Pro با تراشه Dimensity 6080 و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

پوکو ایکس ۶ نئو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 به دست کاربران می‌رسد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور اشاره کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده پوکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/11/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-poco-x6-neo-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا