اخبار فناوری

استخدام تریدر حرفه ای در PropTradeFund پراپ ترید فاند

آیا تا به حال به فکر ترید در بازارهای مالی به خصوص فارکس و کسب درآمد دلاری از آن افتاده اید؟ اگر یکبار هم چنین ایده ای از ذهن تان گذشته باشد مسلما امکان دریافت سرمایه و ریسک نکردن بر روی سرمایه شخصی خودتان فرصتی بی نظیر بوده. اما چطور؟ همراه این متن باشید تا در چند دقیقه با بهترین و شرایط برای ترید فارکس آن هم بدون یک دلار سرمایه شخصی خودتان و ریسکی آشنا شوید.

پراپ ترید فاند، معتبر ترین پراپ فرم ایرانی با حساب سرمایه تا ۲ میلیون دلار

 

برای کسب درآمد در دنیای فارکس راه های بسیاری وجود دارد. آسان ترین راه که مشخص ترین هم هست، افتتاح حساب فارکس در یک بروکر ایمن با امکان ترید برای ایرانیان و شروع به معامله است. اما خب ریسک ضرر و از دست دادن پول جزئی همیشگی و همراه در بازار فارکس بوده و نمیتوان آن را نادیده هم گرفت.

 

یکی از راه های دیگر که در برخی بروکرها ارائه می شود، حساب پم PAMM می باشد. این حساب نوعی حساب سرمایه گذاری است که توسط برخی از موسسات مالی و کارگزارها ارائه شده و در آن یک معامله گر با تجربه یا مدیر پول یک استراتژی معاملاتی را از طرف چندین سرمایه گذار اجرا می کند. سود و زیان حاصل از فعالیت معاملاتی بر اساس سهم متناسب آنها از کل سرمایه در حساب پم بین سرمایه گذاران تخصیص می یابد.

 

بدین شکل که افراد با بررسی پیشینه و عملکرد تریدرهایی با عنوان مدیر حساب، یک فرد را به عنوان معامله‌گر و مدیر حساب پم خود انتخاب کرده و پول خود را به حساب واریز می نمایند. این مدیر شروع به ترید بر رو حساب پم که متشکل از سرمایه چندین نفر است می کند و سود و زیان حاصله بین افراد موجود با توجه به درصد وجهی که در حساب واریز نموده اند تقسیم می شود.

 

در کنار سودی که دارد، این حساب می تواند کمی پر ریسک باشد. چرا که شما باید تمامی کنترل پول خود را بر عهده شخصی دیگر گذاشته و با اعتماد به نتیجه ی معاملات وی، در سود و ضرر سهیم شود. یعنی اگر معاملات در جهت ضرر پیش رود شاید تمام سرمایه خود را هم از دست بدهید. سرمایه گذاران در یک حساب PAMM برای تصمیم گیری در مورد معاملات به مدیر متکی هستند. این فقدان کنترل به این معنی است که سرمایه گذاران دیگر کنترلی بر سرمایه خود ندارند.

 

راه دیگر که از سال های دورتر در بازار فارکس همواره حضور داشته و در مدت اخیر توجه و استقبال بیشتری نیز کسب کرده، پراپ تریدینگ است. در این روش یک پراپ فرم، حساب و سرمایه لازم را در اختیار تریدرهای ماهر قرار داده و آن ها می توانند بدون ترسی از ضرر و از دست دادن سرمایه خود در مارکت، به معامله بر روی آن حساب بپردازند.

 

مدل تقسیم سود نیز در هر شرکت پراپ تریدینگ متفاوت خواهد بود، که در پراپ ترید فاند، معتبرترین پراپ فرم ایرانی با دفتر مستقر در دبی، شما پس از شروع ترید در هر زمان دلخواه می توانید ۸۰ درصد سود حاصله را برداشت نمایید. این عدد واقعا درصد بالایی است.

 

حساب ریسک پلاس، جدیدترین حساب بدون محدودیت دراودان پراپ ترید فاند

 

در پراپ فرم پراپ ترید فاند، انواع حساب های معاملاتی با سرمایه های مختلف برای انتخاب وجود دارد. چالش معامله گری، مسابقه جکپات با حساب ۱ میلیون دلاری، پراپ ریل از روز اول رولت ترید ۲ میلیون دلاری و جدیدترین آنها حساب ریسک پلاس با کاهش محدودیت های دراودان می باشد. شرایط هر یک از این حساب ها برای بررسی و مقایسه در وب سایت پراپ ترید فاند موجود است، اما در ادامه به صورت اختصاصی به بررسی جدیدترین آن ها یعنی ریسک پلاس آن هم بدون محدودیت های دراودان خواهیم پرداخت.

در آزمون حساب ریسک پلاس Risk Plus، که جدیدترین حساب در این پراپ فرم است، خبری از محدودیت های رایج پراپ تریدینگ نیست و حداکثر دراداون 30 یا 45 درصدی، به نسبت 10 برابر بیشتر از شرایط معمولی را می توانید معامله کنید و در پایان دوره 45 روزه، شما قادر خواهید بود 90٪ از سودهای کسب شده را دریافت نمایید.

این آزمون به مدت ۴۵ روز (۶ هفته) برگزار می شود و شرایط آن در زیر آمده است:

  • • شروع آزمون روز دوشنبه هر هفته می باشد و معامله گر پس از پرداخت هزینه آزمون و دریافت حساب، تا دوشنبه هفته بعد می بایست برای شروع اولین ترید صبر کند.
  • • می بایست حداقل ۲۱ روز معاملاتی فعال داشته باشید.
  • • حداقل زمان معامله وجود ندارد و معامله گر می تواند بدون محدودیت حداقل زمان معامله کند
  • • برای مدیریت سرمایه حساب می بایست معامله گر حداقل دارداون ۳۰ درصدی یا ۴۵ درصدی را (بسته به مقداری که انتخاب کرده است) رعایت کند.
  • • دراداون روزانه در این آزمون وجود ندارد.
  • • ترید برروی تمامی کلاسهای دارایی به جز شاخص‌ها و سهام‌ها مجاز می باشد.
  • • حداقل حجم هر معامله ۱۰ لات برای حساب ۱ میلیون دلاری می باشد.
  • • امکان انتقال معامله از یک روز به روز بعد فراهم می باشد.
  • • معامله گر می بایست سرمایه حساب را به حداقل تارگت ۲۰٪ در طول دوره آزمون دست پیدا کند.
  • • باز کردن و همچنین انتقال معامله در روزهای شنبه و یکشنبه مجاز نمی باشد.
  • • رعایت شرایط و قوانین عمومی حساب‌های پراپ ترید فاند الزامی است.

خلاصه

 

در این متن شرایط و ویژگی های جدیدترین حساب ارائه شده در پراپ ترید فاند، یعنی ریسک پلاس را با ۱ تا ۲ میلیون دلار سرمایه که حاصل همکاری پراپ ترید فاند با شرکای بین المللی است، آوردیم. در این حساب که دوشنبه هر هفته برگزار می شود، محدودیت های دراودان روزانه و رایج در پراپ فرم ها وجود ندارد.

البته ریسک پلاس تنها حساب ارائه شده در این پراپ فرم نیست و پراپ ترید فاند به عنوان برجسته‌ترین شرکت‌ پراپ تریدینگ ایرانی، انواع حساب‌های متنوعی با مقادیر مختلف ارائه می‌دهد، که شرایط آن ها را می توانید با مراجعه به سایت https://proptradefund.com مشاهده کنید و در صورت هر گونه سوال، راهنمایی یا مشاوره از چت آنلاین یا پشتیبانی واتساپ و تلگرام آن ها بهره ببرید. علاوه بر این، شما می‌توانید صفحه‌های اینستاگرام و تلگرام پراپ ترید فاند را دنبال کنید تا از تخفیفات، به‌روزرسانی‌ها و آخرین اخبار ارائه شده توسط این شرکت مطلع شوید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/23/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-proptradefund-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D9%BE-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81/

Updated: 2024-02-17 09:29:03

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا