اخبار فناوری

گوشی گیمینگ Nubia Neo با تراشه Unisoc T820 در راه است

نوبیا برندی تحت حمایت ZTE است که به دلیل معرفی محصولات متمرکز بر گیم، شناخته می‌شود. هم اکنون این برند در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی گیمینگ جدید با نام Nubia Neo، در بازار است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Unisoc تأمین خواهد کرد.

پیش فروش گوشی گیمینگ Nubia Neo از ۳۰ خرداد آغاز می‌شود

گوشی گیمینگ آینده کمپانی نوبیا از تراشه کوالکام یا حتی مدیاتک بهره نخواهد برد. تراشه Unisoc به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است. تأیید شده است که پیش فروش تلفن هوشمند گیمینگ نوبیا نئو از ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ماه) و در کشور چین آغاز خواهد شد. این دستگاه به تراشه Unisoc T820 مجهز خواهد بود. پردازنده مرکزی این چیپست دارای ۱ هسته ARM Cortex-A76 با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A76s با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز است.

پوستر Nubia Neo

با توجه به مشخصات Nubia Neo، مشخص است که این دستگاه شباهتی به گوشی های قدرتمند سری Red Magic نخواهد داشت. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در حقیقت ZTE بیشتر بر روی طراحی Nubia Neo تمرکز کرده تا این دستگاه شبیه یک گوشی گیمینگ به نظر برسد. تلفن هوشمند گیمینگ Nubia Neo یک دستگاه اقتصادی از این شرکت خواهد بود که قرار است پیش فروش آن از ۲۰ ژوئن و در کشور چین آغاز شود. همچنین گزارش شده است که این گوشی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

مشخصات Nubia Red magic 8 Pro را به خاطر دارید؟

برند نوبیا بیشتر به دلیل عرضه گوشی های قدرتمند گیمینگ شناخته می‌شود. به عنوان مثال Nubia Red magic 8 Pro که در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، دستگاه گیمینگ قدرتمندی بود. این گوشی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کرد. یک نمایشگر AMOLED ۱۲۰ هرتزی با توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

گوشی های سری نوبیا Red Magic 8 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شدند

نظر شما چیست؟ آیا عرضه یک گوشی هوشمند گیمینگ مقرون به صرفه با تراشه یونیساک برای کاربران جذاب خواهد بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/16/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-nubia-neo-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-unisoc-t820-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا