اخبار فناوری

رندر Xiaomi 13 Ultra طراحی گوشی پرچمدار بعدی این شرکت را نشان می دهد

رندر تلفن شیائومی 13 اولترا به تازگی توسط افشاگر OnLeaks منتشر شده است که طراحی گوشی پرچمدار پیشرفته این شرکت را در تمام جنبه ها نشان می دهد.

رندر شیائومی 13 اولترا

لایکا و شیائومی تایید کرده اند گوشی پرچمدار بعدی این شرکت چینی در هفته های آینده رونمایی خواهد شد. با این حال، جزئیات دقیقی از برنامه به اشتراک گذاشته نشده است، اما باید تا پایان ماه جاری به طور رسمی اعلام شود.

رندر شیائومی 13 اولترا

رندر شیائومی 13 اولترا

اکنون، پیش نمایشی از گوشی پرچمدار بعدی شیائومی توسط افشاکننده OnLeaks ما آن را با قیمت هوشمند برای انتشار رندرهای سه بعدی با کیفیت بالا از این دستگاه همکاری کرد. طراحی شبیه به Xiaomi 12S Ultra با یک برآمدگی دایره ای بزرگ است که چهار لنز دوربین را در یک آرایه ذوزنقه ای قرار می دهد. همچنین فلاش LED دوگانه در قسمت ساعت 6 ماژول دوربین قابل مشاهده است.

تمام برآمدگی دوربین در این رندرها از شاسی اصلی Xiaomi 13 Ultra بیرون زده است. بر اساس این افشاگری، ابعاد گوشی پرچمدار در حدود 163.1 در 74.6 در 9.57 میلی متر خواهد بود، اما برآمدگی دوربین ضخامت آن را به 15.61 میلی متر افزایش می دهد. انتظار می رود این گوشی با سنسور اصلی 1 اینچی سونی IMX989 و سه سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر عرضه شود. در جلو، یک صفحه نمایش تک سوراخ وجود دارد که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد.

علاوه بر این، این گوشی از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد که در اطراف گوشی می توان فریم تخت آن را دید که شبیه به سری 13 شیائومی است و به آن جذابیت بخشیده است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی، پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی، باتری کامل دستگاه و مشخصات شارژ اشاره کرد.

به طور معمول، دستگاهی مانند این فقط در چین یا با ظرفیت محدود در برخی مناطق موجود است. خوشبختانه، با تایید رسمی شیائومی می دانیم که Xiaomi 13 Ultra باید در هفته های آینده در سراسر جهان در دسترس باشد.

نظر شما در مورد رندر شیائومی 13 اولترا و طراحی این گوشی پرچمدار چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا