اخبار فناوری

گوشی های HMD Legend و Legend Pro در بنچمارک Geekbench مشاهده شدند

دو گوشی HMD با کد های Legend و Legend Pro در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این کمپانی به زودی از چند تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. بر اساس داده های بنچمارک مذکور، این دو گوشی در دسته محصولات اقتصادی قرار دارند.

گوشی های اقتصادی HMD Legend و Legend Pro از تراشه Unisoc برخوردارند

گوشی HMD Legend در بنچمارک Geekbench 6.2 ظاهر شده است. این دستگاه در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز های ۳۷۹ و ۱۳۷۰ شده است. HMD Legend Pro نیز در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازات ۳۷۳ و ۱۳۸۴ را ثبت کرده است. لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این دو دستگاه از یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز استفاده می‌کنند. می‌دانیم که چیپست در نظر گرفته شده برای این دو تلفن هوشمند، از پردازنده گرافیکی Mali G57 برخوردار است.

HMD Legend

HMD Legend Pro

طبق داده های Geekbench، گوشی های HMD Legend و Legend Pro به ترتیب از ۴ و ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردارند. این دو دستگاه با آخرین نسخه اندروید یعنی Android 14 به دست کاربران خواهند رسید‌. بر اساس داده های منتشر شده، انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند مقرون به صرفه HMD، از تراشه Unisoc T606 برخوردار باشند. این همان چیپستی است که نیروی پردازشی مورد نیاز اینفیکس Smart 8 HD، تکنو Spark Go 2024 و itel P55 Plus را تأمین می‌کند.

متاسفانه سایر مشخصات HMD Legend و Legend Pro ناشناخته باقی مانده است. باید منتظر انتشار جزئیات رسمی از سوی این شرکت باشیم. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، در اوایل ماه جاری میلادی بود که کمپانی HMD برنامه خود را برای کنار گذاشتن برند نوکیا اعلام کرد. این شرکت اشاره کرد که HMD مخفف Human Mobile Devices است. انتظار می‌رود HMD در نمایشگاه MWC ،که از ۲۶ فوریه (۷ اسفند ماه) آغاز می‌شود، از گوشی‌های هوشمندی با برند خود رونمایی کند.

رویداد HMD ششم اسفند ماه برگزار می‌شود: رونمایی از گوشی های جدید؟

نظر شما چیست؟ آیا HMD می‌تواند در بازار گوشی های اقتصادی، رقبا را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/12/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-hmd-legend-%D9%88-legend-pro-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-geekbench-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:20:35

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا