اخبار فناوری

مقایسه سیستم خنک کننده سری گلکسی اس 23 با سری گلکسی اس 22 سامسونگ

با افزایش قدرت پردازشی محصولات هوشمند این روزها، بدون شک یکی از دغدغه های همیشگی کاربران داغ شدن بیش از حد گجت های هوشمند آنهاست. اگر می خواهید پرچمدار 2023 سامسونگ را بخرید، این یعنی سری گلکسی اس 23 آیا فکر می کنید یا می خواهید عملکرد کلی آن در این بخش را با نسل قبلی آن مقایسه کنید، در اینجا سیستم خنک کننده سری گلکسی اس 23 را با سری گلکسی اس 22 سامسونگ مقایسه می کنیم. البته تا اینجا فقط از نظر نوع و سایز.

مقایسه Galaxy S23 Ultra با Galaxy S22 Ultra از نظر سیستم خنک کننده

اگر ویدیوی اولیه حذف Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra را دیده باشید، خواهید دید که مدل Ultra دارای یک محفظه بخار بزرگ برای خنک کردن چیپست خود است. با این حال، مدل پایه گلکسی S22 تنها دارای یک پد گرافیتی بود

امسال، سامسونگ محفظه بخار را گسترش داد و حتی یکی را در مدل پایه Galaxy S23 قرار داد. برای مقایسه عضو به عضو خانواده گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 از نظر نوع و اندازه سیستم های خنک کننده آنها، تصاویر زیر را بررسی کنید:

سیستم خنک کننده Galaxy S23

سیستم خنک کننده Galaxy S23

سیستم خنک کننده Galaxy S22

سیستم خنک کننده Galaxy S22

همانطور که از تصاویر بالا می بینید، اندازه اتاق بخار سیستم خنک کننده گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 23 پلاس نسبت به گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 22 پلاس افزایش یافته است.

علاوه بر این، مدل پایه Galaxy S23 اکنون به جای پد گرافیتی بزرگتر، دارای یک محفظه بخار است.

سال گذشته، سری گلکسی اس 22 در اتلاف گرما کمتر از حد انتظار عمل کرد و نتوانست اوج عملکرد را برای مدت طولانی حفظ کند. اگرچه این عملکرد نسبت به سری سال گذشته بهبود یافته است.

ما انتظار داریم که سری گلکسی اس 23 به لطف خنک‌کنندگی بهبودیافته و تراشه بهینه‌شده‌تر اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی در هنگام تحمل بار پردازشی بالا، عملکرد بهتری داشته باشد. برخلاف شایعات، این تراشه اختصاصی توسط TSMC ساخته شده است.

علاوه بر این پیشرفت ها، ما باید رم سریعتر LPDDR5X لازم به ذکر است که با سرعت 8.5 گیگابیت بر ثانیه کار می کند. این رم نسبت به رم گلکسی اس 22 با سرعت 6.4 گیگابیت بر ثانیه پیشرفت خوبی دارد.

حافظه داخلی سریعتر UFS 4.0 همچنین به بهبود عملکرد کمک می کند. البته به خاطر داشته باشید که مدل پایه Galaxy S23 از حافظه داخلی قدیمی UFS 3.1 مدل 128 گیگابایتی استفاده می کند، اما مدل 256 گیگابایتی دارای حافظه داخلی UFS 4.0 است.

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ برای بهبود سخت افزار قسمت هیت سینک سری چیست؟ گلکسی اس 23 چیست؟ به نظر شما آیا این پیش بینی سخت افزار قدرتمندتر دستگاه را نسبت به سال گذشته خنک نگه می دارد یا با توجه به توان حرارتی بالاتر محصولات جدید، این تمهیدات اندیشیده شده است؟ ! باید صبر کنیم و ببینیم!

قیمت خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ به صورت رسمی اعلام شد: قیمت آمریکا و انگلیس

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا رسما معرفی شد: دوربین 200 مگاپیکسلی و نسخه ویژه اسنپدراگون 8 نسل 2

سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس به طور رسمی معرفی شدند

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا