اخبار فناوری

هدست ویژن پرو اپل 4 نسل تا فرم ایده‌آل خود و جایگزینی با آیپد فاصله دارد

برخی از افراد در تیم محصولات اپل معتقدند که شکل‌گیری فرم ایده‌آل هدست اپل ویژن پرو می‌تواند به چهار نسل متوالی از این دستگاه نیاز داشته باشد.

فرم ایده‌آل هدست ویژن پرو اپل

مارک گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود می‌گوید که دیدگاه برخی از اعضای تیمی که روی هدست اپل کار می‌کنند این است که قبل از اینکه این دستگاه به‌اندازه کافی بهینه شود که برای استفاده روزانه مشتریان ایده‌آل باشد، کارهای زیادی باید روی آن انجام شود.

درحالی‌که مشخص نیست تیم توسعه اپل چه چیزی را به‌عنوان فرم ایده‌آل این هدست درنظر می‌گیرد، می‌توان از تجربه برخی از کاربران اولیه که مشکلات آن‌ها با دستگاه نسل اول هم به سخت‌افزار و هم نرم‌افزار گسترش یافته است، سرنخ‌هایی را دریافت کنیم.

بسیاری از کاربران Vision Pro احساس می‌کنند که این هدست برای استفاده طولانی بسیار سنگین و غیرقابل‌حمل است و به‌دنبال دستگاه با وزن و ابعاد کمتر هستند. از دیگر انتقادات می‌توان به عمر باتری ضعیف، برنامه‌های اختصاصی ناکافی و برخی باگ‌ها در visionOS اشاره کرد.

فرم ایده‌آل هدست ویژن پرو اپل

فرم ایده‌آل هدست ویژن پرو اپل

اگر تیم اپل بتواند این مشکلات را در چهار نسل حل کند، مشابه پیشرفت آیفون، آیپد و اپل واچ، برداشت گورمن این است که ویژن پرو درنهایت می‌تواند جایگزین آیپد شود.

گورمن می‌گوید اپل در تلاش برای قرار دادن آیپد به‌عنوان جایگزینی برای مک نتایج متفاوتی داشته است. علی‌رغم تلاش‌های اپل برای تبدیل آن به دستگاهی چندوظیفه‌ای با ویژگی‌هایی مانند Stage Manager، آیپد برای تبدیل شدن به یک دستگاه با بهره‌وری واقعی مانند مک هنوز راه زیادی را در پیش دارد و سرانجام آن نیز درهاله‌ای از ابهام است. گورمن می‌گوید: «آیپد هدف اصلی خود را از دست داده و به بخش گیج‌کننده‌تری از سبد محصولات اپل تبدیل شده است.»

در مورد Vision Pro که قیمت آن از 3500 دلار شروع می‌شود، «به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری، تعداد زیادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری و پشتیبانی بسیار بهتر از سوی توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و سازندگان محتوا نیاز است تا این هدست درواقع جایگزینی برای iPad شود که در آینده می‌تواند به این مهم دست یابد.» گورمان می‌افزاید: «تا آن زمان، Vision Pro اساساً یک نمونه اولیه است، نمونه‌ای که باید برای امتیاز آزمایش آن به اپل پول پرداخت کنید.»

نظر شما درباره فاصله 4 نسل تا اراسه فرم ایده‌آل هدست ویژن پرو اپل و جایگزینی آن باید آیپد چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/12/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-4-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%AA%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A2%D9%84-%D8%AE%D9%88/

Updated: 2024-02-17 09:20:32

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا