اخبار فناوری

گوشی مقاوم Oukitel WP30 Pro با باتری ۱۱,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی در راه است

برند چینی سازنده تلفن های هوشمند Oukitel، در نیمه ابتدایی نوامبر ۲۰۲۳ (اواسط آبان ماه) از گوشی مقاوم WP30 Pro به عنوان پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. هم اکنون، تصاویر و سایر جزئیات این دستگاه به بیرون درز کرده است.

گوشی مقاوم Oukitel WP30 Pro دارای دو نمایشگر است

تلفن هوشمند Oukitel WP30 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن FullHD+ است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. در قاب پشتی، نمایشگر دیگری نیز قابل مشاهده بوده که توسط سه دوربین و یک فلاش LED احاطه شده است.

این دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. صفحه نمایش موجود در قاب پشتی می‌تواند قطب نما، وضعیت باتری، کنترلر های موسیقی، نوتیفیکیشن ها و تعداد قدم ها را نشان دهد. همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، عکس های سلفی بگیرند.

Oukitel WP30 Pro

گوشی مقاوم آینده Oukitel، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ تأمین خواهد کرد. این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ برخوردار بوده؛ اما هنوز مشخص نیست که چند ارتقاء سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. WP30 Pro با گواهینامه های IP68، IP69K و MIL-STD-810H عرضه می‌شود. این محصول از باتری بسیار پرظرفیت ۱۱,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند که تلفن هوشمند مذکور تنها در مدت ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ خواهد شد.

Oukitel WP30 Pro

قیمت تلفن هوشمند WP30 Pro

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند مقاوم Oukitel WP30 Pro قیمتی بین ۳۲۹,۹۹ دلار (معادل ۳۱۵ یورو) تا ۳۵۹,۹۹ دلار (۳۴۰ یورو) داشته باشد. در ماه آینده میلادی، در مورد مشخصات، قیمت و زمان عرضه این تلفن هوشمند بیشتر خواهیم دانست.

گوشی OUKITEL K13 Pro با باتری ۱۱۰۰۰ میلی آمپری و هلیو پی ۲۲ رسما معرفی شد

با توجه به مشخصات ذکر شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/15/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85-oukitel-wp30-pro-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا