اخبار فناوری

مشخصات سری نوا ۱۲ هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای فاش شد

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند میان رده جدید خود برای عرضه در بازار چین، تحت سری Nova است. هم اکنون، مشخصات سری نوا ۱۲ به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این سری از تراشه های Kirin هواوی برخوردار خواهند بود.

هر دو عضو سری نوا ۱۲ از قابلیت ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می‌کنند

یک افشاگر اطلاعات به نام Moorish Sky، با انتشار پستی در ویبو، پوستری را به اشتراک گذاشته که مشخصات کلیدی سری نوا ۱۲ را نشان می‌دهد. ادعا شده که هر دو مدل Nova 12 و Nova 12 Pro دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهند بود. نمایشگر این دو دستگاه توسط شیشه Kunlun هواوی محافظت می‌شود. گفته شده که مدل پرو به تراشه Kirin 9000S مجهز خواهد شد. این تراشه در هواوی میت ۶۰ پرو، گوشی تاشو میت ایکس ۵ و میت پد پرو ۱۳.۲ به کار گرفته شده است. از سوی دیگر، ادعا می‌‌شود که Nova 12 استاندارد از تراشه میان رده جدید Kirin 830 استفاده می‌کند.

پوستر ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت

هواوی نوا ۱۲ از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۸ واتی به دست کاربران خواهد رسید. مدل پرو اما به باتری پرظرفیت‌تر ۴,۹۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. مدل استاندارد دارای یک دوربین اصلی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل بوده و دو دوربین دیگر سنسور های ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دارند. گفته می‌شود که مدل پرو از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (احتمالا اصلی و اولترا واید) برخوردار بوده؛ و دوربین سوم رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ادعا شده که نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو دارای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی هستند که این دوربین توانایی فیلمبرداری 4K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. احتمالا Nova 12 Pro دارای دو دوربین سلفی خواهد بود. آخرین مورد اما نه کم اهمیت آن است که پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که هر دو عضو سری نوا ۱۲ از قابلیت اتصال ماهواره ای پشتیبانی می‌کنند.

تایید مجدد ارائه سری Nova 12 هواوی با تراشه Kirin 830

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره سری Nova 12 هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/15/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا