اخبار فناوری

گلکسی اس 24 پلاس ممکن است از خانواده پرچمداران بعدی سامسونگ حذف شود

رویداد اخیر سامسونگ 2023 جعبه گشایی شد برای رونمایی رسمی از سری گلکسی اس 23 تایید شد. با این حال، آخرین شایعات اکنون به ترکیب سال آینده اشاره می کند. بر اساس گزارشی جدید، سامسونگ قصد دارد با تقسیم مدل گلکسی اس 24 پلاس به دو مدل، تعداد گوشی های پرچمدار خود را در سال آینده کاهش دهد.

سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

با این حال، این اطلاعات ممکن است دقیق نباشد. این شایعه گمراه کننده است زیرا ادعا می کند که سامسونگ مدل پلاس را در سال آینده 2024 ارائه نخواهد کرد و فقط مدل پایه Galaxy S24 و مدل Galaxy S24 Ultra را ارائه خواهد کرد.

گفته می شود فروش ضعیف گلکسی اس 22 پلاس نیز دلیل این تصمیم بوده است. این مدل تنها 17 درصد از کل فروش سری گلکسی اس 22 را در سال گذشته به خود اختصاص داده است. بر اساس برآوردهای Gfk، مدل های پایه و اولترا به ترتیب 38 درصد و 45 درصد را به خود اختصاص دادند.

چندین سال است که سامسونگ از هر سری گلکسی اس سه مدل عرضه کرده است که هر مجموعه شامل مدل های پایه، پلاس و اولترا می باشد. این موضوع در مورد سری گلکسی اس 23 که در 1 فوریه رونمایی می شوند نیز صدق می کند.

سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

طبق یک شایعه جدید انتخاب اما سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 24 پلاس را کنار بگذارد و تنها مدل های گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا را عرضه کند. این ادعا به مدل‌های Galaxy S24 و Ultra اشاره می‌کند و اشاره می‌کند که سامسونگ فقط پروژه‌های «DM1» و «DM3» را در دست تولید دارد. «DM2» می‌توانست گلکسی اس 24 پلاس باشد، اما در خط تولید قرار نگرفت.

اما اطلاعات فوق در منبع خبری نادرست است. می دانیم که “DM” مخفف Diamond است که نام رمز داخلی سری Galaxy S23 است، نه Galaxy S24. همچنین می دانیم که سری S23 دارای سه مدل است. گلکسی S23+، S23 و S23 Ultra، که در داخل سامسونگ به عنوان DM1، DM2 و DM3 شناخته می شوند.

این بدان معنا نیست که امکان حذف مدل S24 Plus وجود ندارد. با این حال، در این مرحله، هیچ مدرکی مبنی بر افت احتمالی Galaxy S24+ وجود ندارد.

نظر شما در مورد حذف مدل گلکسی S24+ از خانواده پرچمداران آینده سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا