اخبار فناوری

گوشی تاشو Oppo Find N3 با دوربین بهتر در راه است

شایعه شده است که OPPO در حال کار بر روی یک پرچمدار جدید تاشو اندروید به نام “Find N3” است. این دستگاه باید قدرتمندتر از نسل قبلی خود باشد. علاوه بر این، گزارش شده است که این گوشی هوشمند ارتقاء دوربین قابل توجهی خواهد داشت. این دستگاه احتمالا مشابه Find X6 Pro خواهد بود و مشخصات دوربین مشابهی را ارائه می دهد.

تلفن تاشو OPPO Find N3

آخرین تلفن اوپو، فبلت تاشو Find N2، دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی، پردازنده اختصاصی MariSilicon X AI و همکاری با برند Hasselblad است. با این حال، Find N3 ارتقای خوبی نسبت به لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی Find N2 خواهد بود.

انتظار می رود در سال 2023، برخی از تلفن های تاشو، از جمله Find N3، Huawei Mate X3 و دستگاه سوم مرموز، در کنار آیفون های رده بالا به صفوف زوم های پریسکوپ بپیوندند. لنز پریسکوپ، که امکان زوم اپتیکال بیشتری را فراهم می کند، یک ویژگی مهم برای عکاسی با گوشی های هوشمند است. دوربین پریسکوپ به لطف طراحی خاص خود می تواند زوم بیشتری را در فضای کوچکتر ارائه دهد و در نتیجه زوم بسیار بالاتری را بدون افت کیفیت ناشی از برش تصویر ایجاد کند.

انتظار می رود Oppo Find N3 با شماره مدل “PHN110” دارای دوربین پریسکوپی مانند Huawei Mate X3 باشد. علاوه بر این، Find X6 Pro دارای یک محفظه دوربین اصلی گرد جدید با لنز پریسکوپ مخصوص به خود است، که نشان می‌دهد دستگاه‌های Find N3 و Find X6 Pro می‌توانند از همان دوربین پریسکوپ استفاده کنند، همانطور که در X5 Pro و N2 اتفاق افتاد. .

اگر به خاطر داشته باشید، Oppo Find N2 دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. اندازه صفحه نمایش 7.1 اینچی LTPO AMOLED تاشو و وضوح صفحه نمایش 1792 x 1920 پیکسل است.

ما هیچ چیز در مورد مشخصات Oppo Find N3 نمی دانیم، اما آنچه مشخص است این است که با مشخصات بالاتری نسبت به نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا ارائه دوربین بهتر می تواند به این گوشی تاشو کمک کند تا با رقبای خود رقابت کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا