اخبار فناوری

مک بوک پرو M1X جدید اپل در این ماه به نمایش گذاشته می شود

محصولات خانواده Apple MacBook همیشه یکی از محبوب ترین و مورد انتظارترین محصولات این شرکت بوده است. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه MacBook Pro جدید اپل ، که به MacBook Pro M1X نیز معروف است ، احتمالاً در این ماه رونمایی خواهد شد. ادامه دادن با ؟؟ با من بودن.

اپل از مک بوک پرو جدید خود رونمایی کرد

شرکت اپل اکثر محصولات مک خود را در اکتبر عرضه می کند. بنابراین ، آخرین گزارش دریافت شده از مارک گورمن کاملاً منطقی و قابل اعتماد به نظر می رسد. بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد اپل در حال کار روی مک بوک های جدید خود مجهز به تراشه های M1X است. به همین دلیل ، یک محصول جدید خانوادگی به زودی عرضه می شود مک بوک پرو معرفی شود. از سوی دیگر ، شایعه شده است که یک مک بوک رده بالا با محصولاتی که قبلاً ذکر شد معرفی خواهد شد.

مک بوک پرو M1X اپل در هفته های آینده رونمایی می شود

عملکرد پردازنده گرافیکی M1X اپل تقریباً مشابه لپ تاپ RTX 3070 است و 50 درصد کمتر مصرف می کند

وضوح صفحه 14 و 16 اینچی مک بوک پرو در جدیدترین نسخه بتا macOS Monterey مشخص شد

مک بوک پرو M1X

تراشه های این محصولات در دو نوع عرضه می شوند ، بنابراین معرفی دو نسخه از مک بوک پرو نیز انتظار می رود. هر دو دستگاه دارای پردازنده های 10 هسته ای خواهند بود. از بین این 10 هسته ، هشت هسته برای موارد سنگین و با کارایی بالا طراحی شده اند. دو هسته دیگر با تأکید بر صرفه جویی در انرژی استفاده می شوند. اما تفاوت این دو مدل در پردازنده گرافیکی آنها است. طبق شایعات قبلی ، پیشرفته ترین نسخه مجهز به 32 هسته خواهد بود. نسخه دیگر از 16 هسته برای انجام کارهای گرافیکی استفاده می کند. به گفته مارک گورمن ، نام M1X احتمالاً تنها نام تراشه حرفه ای تر M1 با عملکرد گرافیکی بهبود یافته است.

مک بوک پرو جدید با تراشه Apple M1X در EEC مشاهده شد

MacBook Pro Mini-LED طبق برنامه قبلی تحویل داده می شود

صفحه نمایش مینی LED به لطف فروش بالای Apple MacBook Pro با استقبال خوبی روبرو شد

شایعات در مورد طراحی و مشخصات مک بوک پرو جدید اپل

سایت خبری gsmarena گفته شده است که طبق شایعات قبلی ، به نظر می رسد مک بوک پرو دارای پورت های خروجی و ورودی بیشتری خواهد بود. اینها شامل درگاه کارت حافظه SD و درگاه HDMI است. این دستگاه همچنین ممکن است دارای بخش جدیدی برای شارژ با استفاده از MagSafe اپل باشد. از سوی دیگر ، بازنگری کامل این محصولات نیز امکان پذیر است.

نظر کاربران چیست؟ آیا فکر می کنید MacBook Pro M1X تغییرات بزرگتری نسبت به قبل خواهد داشت؟ با توجه به تفاوت های زیاد بین اکوسیستم های ویندوز و مک ، آیا خرید این محصولات را منطقی می دانید؟ فکر می کنید مک بوک پرو جدید اپل از نظر قدرت و عملکرد چقدر از تراشه M1X استفاده می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا