اخبار فناوری

سری Redmi Note 12 با فروش 37 میلیون دلاری در یک هفته رکورد شکست!

شیائومی هند با راه اندازی ردمی نوت 12 سری، فروش بسیار بالایی را به ثبت رساند. فروش این سری از تلفن های هوشمند از 11 ژانویه (12:00 به وقت محلی) آغاز شده است. و در کمتر از یک هفته توانست رکورد 37 میلیون دلاری را بشکند. سری Redmi Note 12 5G طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ممتاز و جذاب را ارائه می‌کند که تجربه منحصربه‌فردی را برای مصرف‌کنندگان در این بازه قیمتی فراهم می‌کند.

سری Redmi Note 12 فروش فوق العاده ای را در هند تجربه کرد

آقای آنوج شارما، مدیر بازاریابی شیائومی هند، در مورد فروش فوق‌العاده این محصول اظهار داشت: «راه‌اندازی سری Redmi Note 12 برای ما بسیار مهم بود. زیرا این سری نشان‌دهنده هشت سال باشکوه حضور سری Redmi Note در هند است. سخت کار می کنیم تا به روز رسانی های قابل توجه و محصولات گسترده را برای مصرف کنندگان خود در هند ارائه کنیم. سری Redmi Note 12 نیز از همین فلسفه پیروی می کند.

وی افزود: “ما مفتخریم که چنین واکنش و تقاضایی را از سوی مشتریان خود مشاهده می کنیم. از آنجایی که ما اعلام کردیم که سری 5G ردمی نوت 12 را به هند می آوریم، اشتیاق مشتریان ما زیاد است. در واقع، داده های ما نشان می دهد که حتی قبل از سری Redmi Note 12 تاکنون با 8 میلیون جستجو مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های جالب Redmi Note 12 Pro 5G این است که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. همچنین برای اولین بار یک دستگاه Redmi Note در هند به تثبیت کننده نوری مجهز شده است. این گوشی هوشمند از شارژ فوق سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می کند.با کمک این شارژر باتری Redmi Note 12 Pro تنها در 19 دقیقه به 100 درصد می رسد. این دستگاه سرعت شارژ فوق العاده را با باتری 4300 میلی آمپری با ظرفیت بالا ترکیب می کند. صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد و پنل آن PRO-AMOLED است. این صفحه نمایش توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد. این گوشی هوشمند توسط گوریلا گلس محافظت می شود و دارای گواهی IP53 می باشد.

Redmi Note 12 5G

سنسور دوربین اصلی Redmi Note 12 Pro (Sony IMX766) به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌هایی با جزئیات بسیار بالا در هر شرایط نوری ثبت کنند. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. و وب سایت گیزموچینا او مدعی است خریداران این گوشی هوشمند تنها با 15 دقیقه شارژ می توانند یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنند. باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالای این فبلت به کاربران امکان بازی طولانی مدت و انجام کارهای مختلف را می دهد.

سری Redmi Note 12 شیائومی رسما معرفی شد

نسخه استاندارد سری ردمی نوت 12 شیائومی نیز دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی Super AMOLED را در اختیار خریداران خود قرار می دهد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 می باشد سایر مشخصات Redmi Note 12 5G می توان به باتری پر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

نظر شما در مورد سری Redmi Note 12 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا