اخبار فناوری

گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ احتمالا با نمایشگر 7 اینچی 4K معرفی خواهد شد

به‌تازگی بخش کوچکی از اطلاعات احتمالی در مورد گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ منتشر شده است. جزئیات به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط یک افشاگر شناخته‌شده، مربوط به نمایشگر این دستگاه است. پیش از این شایعه شده بود که سونی درحال کار بر روی یک مدل گوشی تاشو با نام احتمالی Xperia Fold یا Xperia Flip است. حال، گفته می‌شود که مدل فلیپ احتمالا از نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد.

گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ

سونی جز‌و معدود برندهای اندرویدی است که تاکنون وارد رده گوشی‌های تاشو نشده است که با توجه به رویکرد کنونی این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند، اصلاً تعجب‌آور نیست. می‌دانیم که سونی دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای می‌سازد و قیمت‌های گزافی برای آن‌ها اعمال می‌کند. قبلاً شایعه شده بود که این شرکت درحال توسعه یک گوشی تاشو است که ظاهراً بدون نمایشگر ثانویه و با اندازه جیبی خواهد بود. اکنون، تعداد کمی از اطلاعات ارائه‌شده توسط RGcloudS می‌تواند به یک تلفن تاشو جمع‌وجور اکسپریا اشاره داشته باشد.

به‌گفته‌ی افشاگر مذکور، این گوشی دارای اندازه نمایشگر 7 اینچی، نسبت تصویر 21:9 و وضوح 4K خواهد بود. با توجه به اینکه سونی به‌خاطر دستگاه‌های اکسپریا با نمایشگرهای 4K خود معروف است، کاملاً منطقی است که برخی به این نتیجه رسیده‌اند که گوشی جدید نام‌برده یکی از مدل‌های اکسپریا تاشو خواهد بود. Galaxy Z Flip 5 سامسونگ دارای اندازه نمایشگر 6.7 اینچی است، بنابراین این دستگاه درواقع جمع‌وجورتر از رقیب سونی خود می‌باشد، اما باید منتظر ماند و دید که گوشی تاشو ژاپنی با چه طراحی و مشخصات معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ

گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ

سونی دوست دارد از نسبت تصویر 21:9 برای گوشی‌های هوشمند اکسپریا خود استفاده کند، بنابراین قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد که این شرکت بخواهد این نسبت تصویر را برای هر نوع گوشی تاشوی دیگری که در‌حال توسعه است، پیاده‌سازی کند. چیزی که می‌توان با اطمینان گفت این است که اگر سونی با یکی از گوشی‌های اکسپریا Fold، Flip یا Flex وارد این بخش شود، این دستگاه با توجه به ماهیت آن قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

نظر شما درباره گوشی تاشو سونی اکسپریا فلیپ چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/23/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا