اخبار فناوری

طراحی Nothing Phone (1) را با پنل پشتی شفاف آن کشف کنید

در انتظار رونمایی کامل از اولین گوشی برند ناتینینگ با نام Nothing Phone (1) در تاریخ 21 جولای 1401 هستند؛ این شرکت اکنون ابتکار عمل را برای جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به این دستگاه از جمله قابل مشاهده بودن آن در دست گرفته است. در دست مدیرعامل دیروز این شرکت به طور رسمی اولین نگاهی به طراحی «شفاف» پنل پشتی گوشی خود با دوربین دوگانه خود انداخت.

طراحی شفاف پنل پشتی Nothing Phone (1)

با توجه به سابقه مدیر عامل برند Notting و کارل پی، یکی از بنیانگذاران سابق OnePlus، او عادت کرده است که تقریباً تمام جزئیات دقیق دستگاهی را که قرار است معرفی شود با سر و صدای زیادی ارائه دهد. اگرچه هنوز مشخصات داخلی گوشی بعدی مشخص نیست، اما به لطف Nothing می توانیم اولین تصاویر رسمی از طراحی این گوشی را مشاهده کنیم (1).

در پست های متعدد در اینستاگرام، توییتر و وب سایت هیچ چیز.تکنولوژی اخیراً به اشتراک گذاشته شده است، مطمئناً طراحی مشابه آیفون 12 در ظاهر Nothing Phone (1) وجود دارد و مطمئناً این گوشی تلفن همراه پیشرفت یا پیشرفتی نیست و فقط از یک پنل شفاف مشابه تعدادی دیگر از دستگاه های اندرویدی استفاده می کند. .

«پررنگ»، «گرم» و «شوخ» قطعاً توصیف‌هایی نیستند که برای این پنل پشتی شفاف استفاده می‌کنیم. با این حال، انتخاب این طراحی جالب برای اولین گوشی نوتینگ جالب به نظر می رسد زیرا Nothing Phone (1) علاوه بر طراحی شفاف، با نوارهای واضح در پنل پشتی عرضه می شود. مشخص نیست که آیا این نوارها به سادگی نور را منعکس می کنند یا از باتری دستگاه برای روشنایی آن استفاده می کنند.

طراحی شفاف پنل پشتی Nothing Phone (1)

طراحی شفاف پنل پشتی Nothing Phone (1)

همانطور که در تیزر اصلی نشان داده شده است، می توانید شارژر بی سیم یا حلقه ای را با ترکیب دو دوربین در بالا سمت چپ مشاهده کنید. در حالی که تعداد کمی از اجزای داخلی Nothing Phone (1) واقعاً قابل مشاهده است، واقعاً سخت است که آن را یک طراحی “یکپارچه” بنامیم. به نظر می رسد بسیاری از اجزای داخلی، از جمله باتری، پشت یک صفحه سفید با چیزی که ما فکر می کنیم یک پوشش شیشه ای در بالای آن است، پنهان شده اند.

هیچ چیز اخیراً ویدیویی را در YouTube منتشر نکرده است که داستان پشت گوشی Nothing (1) را با تیزرهایی در طول قسمت اول شرح می دهد. طراحی تلفن (1) در این ویدیو مبهم است، اما به احتمال زیاد برای جلوگیری از هرگونه افشاگری، این شرکت تصمیم گرفت بزرگترین نقطه عطف گوشی آینده خود را نزدیک به یک ماه قبل از رونمایی رسمی خود به نمایش بگذارد.

نظر شما در مورد طراحی پنل پشت شفاف گوشی Nothing چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا