اخبار فناوری

گلکسی S24 Ultra با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۸ گیگابایت رم در Geekbench مشاهده شد

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در سال آینده میلادی معرفی شود. این سری از تلفن های هوشمند شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. گلکسی S24 Ultra با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۸ گیگابایت حافظه رم در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

نسخه آمریکایی گلکسی S24 Ultra در گیک بنچ مشاهده شد

جزئیات جدیدی درباره سری گلکسی اس ۲۴ با دریافت گواهی های جدید به بیرون درز کرده است. چند هفته پیش، این سری از تلفن های هوشمند آینده سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه 3C شدند. گواهینامه مذکور فاش کرد که این گوشی های هوشمند حداکثر از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

هم اکنون گلکسی S24 Ultra (نسخه ایالات متحده SM-S928U) با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند دارای یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۳۰ گیگاهرتز، ۳ هسته با فرکانس ۳.۱۵ گیگاهرتز، ۲ هسته با حداکثر فرکانس ۲.۹۶ و ۲ هسته دیگر با فرکانس ۲.۲۷ گیگاهرتز است.

نسخه حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. بنچمارک مذکور تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 برخوردار خواهد بود.

داده های بنچمارک Geekbench

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که S24 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با وضوح +WQHD است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه باشد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Galaxy S24 Ultra با باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود.

بنچمارک GeekBench اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ رصد شد: با CPU ده هسته‌ای

همان‌طور که منبع Mysmartprice اشاره می‌کند، چند روز پیش، رندر های این گوشی پرچمدار آینده سامسونگ فاش شد. تصاویر منتشر شده نشان داد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تخت بوده که دوربین سلفی آن درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. Galaxy S24 Ultra دارای ابعاد ۷۹ در ۸.۷ در ۱۶۲.۳ میلی‌متر خواهد بود. انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۴ به جای فوریه در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شود.

بار دیگر عرضه گلکسی S24 Ultra با تراشه اسنپدراگون به طور جهانی تأیید شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/12/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-ultra-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B3-%D9%88-%DB%B8-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا