اخبار فناوری

گلکسی Buds FE نام ایربادز وایرلس بعدی سامسونگ خواهد بود

شایعه شده بود که گلکسی بادز ۳ تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که ایربادز آینده سامسونگ، Galaxy Buds 3 نام نخواهد داشت. هم اکنون، مشخص شده که گلکسی Buds FE در دست توسعه است و به عنوان ایربادز های آینده این غول فناوری کره ای وارد بازار خواهد شد. این محصول می‌تواند در اواخر سال جاری میلادی، در کنار Galaxy S23 FE و Tab S9 FE معرفی شود.

گلکسی Buds FE در راه است

اطلاعاتی در مورد Galaxy Buds FE به بیرون درز کرده است. می دانیم که این محصول دارای شماره مدل SM-R400N بوده و طراحی مشابه Buds 2 و Buds 2 Pro (کیس مربعی شکل و برخوردار از درگاه USB type-C) خواهد داشت. طراحی سری های این ایربادز اما مشابه Galaxy Buds و Buds Plus است. همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، یکی از گزینه های رنگی گلکسی بادز اف ای، رنگ سفید خواهد بود. کیس این محصول دارای چراغ های LED نشانگر شارژ و باتری، درگاه شارژ و یک فرورفتگی برای باز کردن قاب است. به نظر می‌رسد که کیس این دستگاه همانند گلکسی بادز ۲ دارای روکشی براق است. قاب Galaxy Buds 2 Pro روکشی مات داشت.

Galaxy Buds FE

Galaxy Buds FE

همان طور که اشاره شد، طراحی سری های این ایربادز (به دلیل وجود طرحی شبیه به نوک بال) شبیه یه گلکسی بادز پلاس به نظر می‌رسد. این محصول در مجموع دارای چهار میکروفون (دو عدد در هدفون سمت چپ و دو عدد در هدفون راست)، سنسور تشخیص لمس و سری های سیلیکونی است. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که Galaxy Buds FE از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. همچنین مشخص نیست که این محصول با ویژگی های پیشرفته ای همانند Samsung Seamless Codec Hi-Fi راهی بازار می‌شود یا نه.

گلکسی بادز اف ای

همان طور که وب‌سایت SamMobile اشاره می‌کند، منطقی است که سامسونگ برای Galaxy Buds FE یک درایور دوگانه به همراه قابلیت پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.3 را در نظر بگیرد. این محصول کدک های صوتی AAC و Samsung Seamless را ارائه می‌کند. این ایربادز آینده سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و انتظار می‌رود که به جز رنگ سفید، در رنگ های دیگری نیز عرضه شود. در گذشته، اسناد پشتیبانی این ایربادز در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شده بود.

گلکسی بادز FE سامسونگ برای اولین بار در تصویر زنده فاش شد

نظر شما درباره گلکسی Buds FE چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/11/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-buds-fe-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%84%D8%B3-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا