اخبار فناوری

خبر جدید | آشنایی با Galaxy M44 – میان‌رده سامسونگ با Snapdragon 888! | مایفون مگ

واحد خبر مایفون مگ : کمپانی سامسونگ الکترونیکس به تازگی به طور رسمی اسمارت‌فون Galaxy M44 را برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. البته این گوشی در فروشگاه آنلاین شرکت با نام Galaxy Jump 3 معرفی شده، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک تحت عنوان Galaxy M44 وارد بازارهای بین‌المللی شود. مهم‌ترین ویژگی این گوشی میان‌رده به حضور احتمالی تراشه Snapdragon 888 باز می‌گردد که اگر چه چیپ‌ستی قدیمی و مربوط به اواخر سال 2020 به شمار می‌رود، اما هدف از معرفی آن استفاده در محصولات پیشرفته و پرچم‌دار بوده است. محصول تازه سامسونگ از نظر ظاهری و زبان طراحی به Galaxy M34 5G شباهت دارد که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

طراحی و شکل ظاهری گوشی تازه همانی است که از یک اسمار‌فون میان‌رده سامسونگ در اواخر سال 2023 میلادی انتظار می‌رود. حضور سه لنز گرد و برجسته به صورت عمودی به همراه یک فلش LED در بدنه پشتی، بریدگی Vشکل بالای صفحه‌نمایش در بخش رویی و حاشیه پایینی نسبتا ضخیم از جمله مشخصات طراحی Galaxy M44 به حساب می‌آید. این گوشی در اندازه‌های 167.7x78x9.1 میلی‌متر و رنگ‌های سفید و مشکی طراحی شده و با 216 گرم وزن، سنگین به نظر می‌رسد.

صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 6.58 اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس معادل 2408×1080 پیکسل است که نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی را ارائه می‌کند.

اگر چه سامسونگ در صفحه‌ مشخصات دستگاه اشاره‌ای به نام پردازنده نکرده است، اما علاوه بر گزارش منابع خبری مبنی بر حضور چیپ‌ست Snapdragon 888 در Galaxy M44، مشخصات تراشه مذکور شامل 8 هسته با فرکانس‌های 2.84، 2.4 و 1.8 گیگاهرتز، حدس استفاده از این پلتفرم موبایلی کوالکام را تقویت می‌کند. Snapdragon 888 با لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده و در زمان خود نخستین پلتفرم مجهز به پردازنده کاستوم Cortex-X1 محسوب می‌شد. اگر چه حالا نزدیک به سه سال از عمر این پروسسور می‌گذرد، اما نباید از یاد برد که SD 888 پیشرفته‌ترین تراشه زمان خود بوده و در نتیجه می‌توان از Galaxy M44 انتظاری فراتر از یک محصول رده میانی داشت. رم و حافظه داخلی گوشی در یک پیکربندی 6GB/128GB ارائه می‌شود و فضای ذخیره‌سازی قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت دیگر را از طریق اسلات میکرو اس‌دی داراست.

دوربین‌های بخش پشتی دستگاه یک نمونه 50 مگاپیکسلی با f/1.8 را به عنوان دوربین اصلی در کنار دو نمونه 2 مگاپیکسلی با f/2.4 شامل می‌شود. دوربین سلفی قرارگرفته در بریدگی بالای صفحه‌نمایش هم یک ماژول 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافرگم f/2.0 است. دوربین اصلی این گوشی به گواه صفحه مشخصات از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ثبت کند.

Galaxy M44 به یک باتری غیر قابل تعویض 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که به گفته شرکت سازنده، می‌تواند با فعال بودن 4G LTE تا 40 ساعت برای مکالمه دوام داشته باشد.

این گوشی تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به وای‌فای a/b/g/n/ac/ax و بلوتوث 5.2 مجهز شده است. همچنین کاربران می‌توانند از سامانه‌های Beidou ،GLONASS ،GPS و Galileo به منظور مسیریابی در این گوشی استفاده کنند.

سامسونگ در خصوص قیمت و زمان ارائه محصول جدید خود هنوز خبری منتشر نکرده است.

منبع: http://www.مایفون مگ/news/view-5160-introducing-samsung-galaxy-m44-5g.aspx

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا