اخبار فناوری

گلکسی اس 24 از فناوری هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ استفاده خواهد کرد

سامسونگ کارمندان خود را از استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT منع کرده است. بااین‌حال، به‌گفته‌ی یکی از افشاگران مشهور، این شرکت درحال توسعه فناوری اختصاصی هوش مصنوعی برای استفاده در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 آینده خود است. این فناوری همچنین هیچ ارتباطی با Bixby نخواهد داشت و به‌صورت مستقل عمل می‌کند.

هوش مصنوعی گلکسی اس 24

این شایعه توسط Ice Universe در توییتر منتشر شده است که وی در آن تأیید می‌کند که سامسونگ درحال توسعه برخی فناوری هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 است؛ اگرچه او به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن اشاره نکرد. خوشبختانه، او در ادامه می‌افزاید که این فناوری هیچ ارتباطی با Bixby ندارد و بعد از آن می‌نویسد: “Bixby را فراموش کنید.” درحالی‌که توییت‌های Ice Universe اطلاعات کافی در مورد برنامه‌های سامسونگ ارائه نمی‌دهد، ممکن است غول کره‌ای بالاخره بتواند به دستیار صوتی خود پایان داده و چیزی بسیار فراتر از آن را معرفی کند.

سری Galaxy S24 ممکن است چت‌بات خود را برای رقابت با ChatGPT داشته باشد. همین دیروز، گزارش شد که مهندسان اپل درحال کار بر روی یک چت‌بات مشابه با نام احتمالی “Apple GPT” هستند، بنابراین تعجب‌آور نیست که بشنویم که سامسونگ نیز روی یک فناوری مشابه کار می‌کند. متأسفانه، توییت آیس یونیورس بیشتر سؤالاتی را به‌وجود می‌آورد تا به آن‌ها پاسخ دهد، مانند اینکه آیا سامسونگ درحال حذف تدریجی Bixby به‌نفع یک چت‌بات هوشمندتر است یا ورود چت‌بات به‌طور قابل‌توجهی Bixby را بهبود می‌بخشد.

هوش مصنوعی گلکسی اس 24

هوش مصنوعی گلکسی اس 24

ما همچنین نمی‌دانیم که مدل‌های Galaxy S24 چه مزیت‌هایی خواهند داشت که کاربران از این فناوری هوش مصنوعی استفاده کنند و چگونه شرکت آن را در برنامه‌های خود ادغام خواهد کرد. ما در مورد نحوه همکاری کوالکام با متا برای آوردن هوش مصنوعی on-device به گوشی‌های پرچمدار در سال آینده صحبت کردیم و با توجه به اینکه گلکسی اس 24 با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد، ممکن است نوعی ادغام با این چیپست نیز وجود داشته باشد.

دقیقاً مانند ما، دنبال‌کنندگان توییتر Ice Universe نیز سؤالات مشابهی دارند که وی به آن‌ها پاسخ نداده است. بااین‌حال، با معرفی سری گلکسی S24 در اوایل سال آینده، اطلاعات بیشتری در مورد فناوری هوش مصنوعی سامسونگ خواهیم شنید.

دیدگاه شما پیرامون فناوری جدید هوش مصنوعی سری Galaxy S24 سامسونگ چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/21/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-24-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا