اخبار فناوری

رندر های جدید و مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra فاش شد

قرار است که سامسونگ در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) از سری گلکسی تب اس ۹ در کنار Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به همراه سری گلکسی واچ ۶ رونمایی کند. در حال حاضر و تنها چند روز مانده به رویداد Unpacked، رندر های جدید به همراه مشخصات کامل گلکسی Tab S9 Ultra به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر های جدید گلکسی Tab S9 Ultra جزئیات طراحی این تبلت را فاش می‌کند

سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ از سه مدل تشکیل شده است. پیشرفته ترین محصول این سری، گلکسی Tab S9 Ultra نام داشته که رندر های جدید آن منتشر شده است. مدل دیگر به ترتیب با نام های گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۹ پلاس شناخته می‌شوند. طبق اطلاعات فاش شده جدید، گلکسی تب اس ۹ اولترا 5G دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ Dynamic AMOLED خواهد بود. اندازه نمایشگر این دستگاه مشابه Galaxy Tab S8 Ultra است. در این صفحه نمایش همانند نسل قبل یک بریدگی دیده می‌شود که دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دیگر را در خود جای داده است. همان طور که در تصاویر منتشر شده مشخص است، این محصول از کیبورد و قلم اس پن پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Tab S9 Ultra

دو لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy Tab S9 Ultra قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تبلت رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر، که از نوع اولترا واید است، وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. با وجود آنکه در افشای اطلاعاتی اخیر اشاره ای به آن نشده، اما انتظار می‌رود که Tab S9 Ultra از نسخه اورکلاک شده این تراشه با حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز استفاده کند. گوشی های هوشمند سری Galaxy S23 نیز که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند؛ از همین تراشه با فرکانس مذکور استفاده می‌کردند.

Tab S9 Ultra

Tab S9 Ultra

ادعا می‌‌شود که گلکسی تب اس ۹ سامسونگ از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. مطابق با گزارش Gizmochina، این تبلت به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI استفاده می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این محصول از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. این تبلت پرچمدار آینده سامسونگ از باتری پرظرفیت ۱۱,۲۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. اطلاعات فاش شده، نشان می‌دهند که Galaxy Tab S9 Ultra از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این محصول از دو سیم کارت (هم سیم کارت فیزیکی و هم eSIM) پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی Tab S9 Ultra فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 11200mAh در بدنه‌ای باریک

نظر شما درباره Galaxy Tab S9 Ultra سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/21/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-tab-s9-ultra-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا