اخبار فناوری

تبلت ویوو Pad Air با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

هفته گذشته بود که مدیران ویوو، ویژگی های تبلت Pad Air را به اشتراک گذاشتند. هم اکنون اما تبلت جدید این کمپانی رسماً معرفی شده و موجی از هیجان را در میان علاقه مندان به دنیای فناوری، ایجاد کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات ویوو پد ایر بیندازیم.

تبلت ویوو Pad Air از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار است

برای Vivo Pad Air یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی LCD با وضوح خیره کننده 2.8K در نظر گرفته است. این نمایشگر، با رفرش ریت بالا ۱۴۴ هرتزی خود، تجربه بصری کاربران را به اوج می‌رساند. صفحه نمایش جدیدترین تبلت ویوو از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد. در نهایت، لازم به ذکر است که نمایشگر ویوو Pad Air می‌تواند حداکثر تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کرده و نیاز کاربران را در شرایط مختلف نوری، برآورد کند.

Vivo Pad Air

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Vivo Pad Air، دارای ویژگی های متمایز کننده ای است. این نمایشگر دارای فناوری تنظیم تطبیقی دمای رنگ و مدولاسیون روشنایی طبیعی است. این فناوری ها، باعث افزایش گردش خون در چشم کاربر شده و خستگی چشم او را کاهش خواهند داد. این تبلت از گواهی Rheinland نیز برخوردار بوده که نوید تجربه بصری راحت‌تر و آرامش‌ بخش‌تری را می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Pad Air را بر عهده دارد. این محصول از باتری پرظرفیت ۸,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Vivo Pad Air

تبلت Vivo Pad Air با برخورداری از چهار اسپیکر، صدای فراگیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین به کار گرفته شده در قاب پشتی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز از رزولوشن ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. این تبلت به لطف پشتیبانی از وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲، ارتباط بی‌وقفه و انتقال سریع داده ها را تضمین می‌کند.

قیمت ویوو پد ایر

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تبلت ویوو Pad Air با قیمت رقابتی راهی بازار خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم این تبلت‌ قیمتی معادل ۱,۶۹۹ یوآن (۲۳۴ دلار) دارد. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز یا قیمت ۱,۹۹۹ یوآن (۲۷۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۲,۲۹۹ یوآن (۳۱۶ دلار) خواهد داشت. و در نهایت، نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی این تبلت ویوو با قیمت ۲,۵۹۹ یوآن (۳۵۸ دلار) به دست کاربران می‌رسد. این تبلت در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد ماه) عرضه می‌شود.

مشخصات کلیدی و طراحی ویوو Pad Air رسماً به اشتراک گذاشته شد

نظر شما درباره Vivo Pad Air چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/14/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-pad-air-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DB%B1%DB%B4%DB%B4-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا